You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przekrój społeczności #polish - Maj 2018

in #polish6 years ago (edited)

Chciałabym odnieść się do wyników STEEM POWER z kuracji na każde posiadane 1000SP (dziennie) i napisać tu szczególnie dla nowych użytkowników, że moje miejsce w pierwszej dziesiątce zdobyłam oddając głosy wyłącznie w obrębie #polish i nie głosując na siebie. :)

Statystyki jak zwykle świetne!

Sort:  

Ta tabela jest moją ulubioną, bo sam staram się wypaść jakoś dobrze. Różnie z tym bywa, ale każdym razem widzę, że bowesska ;) jest wysoko :D

PS Głosowanie na siebie (od razu po dodaniu posta) tylko psuje wynik w tej tabeli, bo wtedy i tak wszystko przechodzi na author rewards. Swoją drogą, właśnie przekonałaś mnie do tego, żeby całkiem przestać głosować na swoje posty. Tak mi się bardziej opłaca (egoistycznie patrząc ;) ).

To taka osobliwa mieszanka egoizmu i silnego działania na korzyść platformy. Niech dodatkowym kamyczkiem do ogródka niezdecydowanych będzie fakt, że steemianie często okazują zainteresowanie i wzajemność głosującemu. :)

Czyli co lepiej wyjdę na swoich postach jak nie będę dawał sam sobie upvote? Gdzieś wyczytałem, że lepiej tak robić to tak robiłem, ale mam wrażenie, że i tak nikt nie ogląda moich postów!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59894.48
ETH 2608.80
USDT 1.00
SBD 2.46