You are viewing a single comment's thread from:

RE: @bowess - #poznajeksperta

in #polish6 years ago

Dziękuję Ewo!
Nigdy nie napisałam posta powitalnego, więc informacje o mnie były rozsiane kawałeczkami po postach, komentarzach i czacie.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego - studiowałam biologię (mam licencjat, zrobiłam absolutorium na studiach II stopnia) i informację naukową i bibliotekoznawstowo (magisterium). Ukończyłam studia podyplomowe z przyrody i informatyki - tych przedmiotów uczyłam później w szkole podstawowej. Pracowałam również w bibliotce publicznej. Myślę, że na potrzeby @noisy'ego i projektu Wise takie coś. :)

Sort:  

Czyli czytam ze zrozumieniem i byłam blisko :P
Informacja naukowa mi umknęła ;)

Wszystko bezbłędnie - tylko ten mój kierunek ma taką długaśną nazwę. We Wrocławiu bibliotekarze rodzą się po prostu na informacji naukowej i bibliotekoznawstwie. :)

Fakt, z rozpędu nie skojarzyłam... zdarza mi się ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59322.53
ETH 2584.74
USDT 1.00
SBD 2.45