You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sposoby na naturalną suplementację - Multiwitamina z pożywienia! #5 Orzechy, pestki, ziarna

in #polish6 years ago

Siemię lniane mam w podręcznym pojemniku na przyprawy. Do takiego posypywania sobie. :) Mój mąż ma swój pojemniczek z ostropestem.

W zeszłym tygodniu kupiłam trzypiętrowy kiełkownik, bo już mi się coś za dużo tych słoików turlało po kuchni. Tę zieleninkę do posypywania też bardzo lubię. :)

Zauważyłam, że choć orzechy i ziarenka są kaloryczne, to o wiele łatwiej zaspokoić nimi apetyt na słodycze (kuli z miodem, chałwa) bez wpadnięcia w "ciąg".

Sort:  

Ale super pomysł z tym pojemniczkiem do posypywania! 💕 świetny, muszę wprowadzić do zaleceń dla pacjentów. Będę każdemu z osobna ustalać skład takiego lub mieszankę. Na pewno trzymanie czegoś takiego na stole będzie bardziej skuteczne niż moje gadanie: jedz więcej siemienia lnianego :D

Co do zastępowania słodyczy: zdecydowanie się zgadzam. U mnie też to tak działa. Kalorie kaloriami, ale zdrowie zdrowiem. Zdecydowanie warto pestki sypać wszędzie gdzie się da :)

Muszę tu przyznać, że był to pomysł mojej córki. Wypatrzyła w sklepie taki zestaw 6 pojemników na przyprawy na magnetycznej tabliczce z podpórką. Dość spore. Zgodziłam się kupić z myślą przede wszystkim o soli himalajskiej, a w domu sama pacnęłam się w czoło i natychmiast napełniłyśmy wszystkie sześć różnościami. :)

Takie pomysły są najlepsze - proste, ale jednocześnie idealnie rozwiązujące jakiś problem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63506.20
ETH 3065.87
USDT 1.00
SBD 4.04