You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rady na kaca :)

in #polish7 years ago

O tak - witamina C musująca rozpuszczana w dużej ilości wody. Działa przeciwkacowo również zastosowana tylko "po" (przynajmniej u mnie).

Obserwuję również, że prawidłowym nawodnieniem udało mi się praktycznie całkowicie pozbyć bólów głowy, które kiedyś często mi dokuczały. I mam na myśli te niezwiązane z kacem. ;)

Sort:  

Oczywiście, branie wit. C tylko "po" też pomaga ale najlepszy efekt uzyska się gdy będzie stosowana w sposób jaki opisałam w artykule.

Jeśli chodzi o nawodnienie i ból głowy to racja. Częstą przyczyną bólu głowy jest za małe nawodnienie w ciągu dnia więc zamiast tabletki "goździkowej" skuteczniejsza i zdrowsza będzie szklanka wody :D

Chciałam tylko podkreślić, że osoby, które zostały "wzięte z zaskoczenia" też mogą się poratować trochę jak jest już po. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56677.48
ETH 2329.02
USDT 1.00
SBD 2.36