Sort:  

@bowess - jesteś, kurde, wspaniała. Wzięłabym użyła mocniejszego słowa w celu wzmocnienia, ale nie wypada.

🌺
Emeryt-społecznik czuwa! Jest mi strasznie źle z tym, że tak mało o Was wiem od takiej "Wise'owej" strony. Ale spokojna rozczochrana - w końcu dowiem się, kim jest orangutan. :)

Jejciu... Ale mi się niezwykle miło zrobiło, gdy przeczytałem ten tekst o sobie :)

Niezmiernie dziękuję za tak miłe słowa! Nadmuchałaś moje ego aż do przesady :D

Sam żałuję, że nie znalazłem odpowiedniej ilości czasu, by samemu zgłosić jakiegoś eksperta. Jednak pocieszam się tym, że osoby, które bym zarekomendował i tak zostały już zgłoszone.

O Twoje ego akurat wcale sie nie martwię. Na pewno lekkie połaskotanie mu nie zaszkodzi. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43