Piernik przekładany i pierniczki z ciasta dojrzewającegosteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Jak to musiało pachnieć!!!
Podziwiam umiejętności oraz chęci i nie ukrywam - zazdroszczę :)

Pachniało jak złe. ;) Pytanie syna mnie utwierdziło w opinii co do tego piernika. Dostał jeden z okrawków, skosztował i zapytał: "Mamo dlaczego to jest takie dobre?".

Dzięki! Z zajęć domowych pieczenie ciast leży mi zdecydowanie najbardziej. W pozostałych dziedziach stosuję bizantyjske intrygi, żeby uniknąć / zredukować do minimum / odbębnić jak najmniejszym nakładem sił i środków. :) Dziś jestem w ciągu.

Cudownie!
Czy ten piernik i pierniczki sa miękkie?
Moje wyszły wybitnie twarde w tym roku i nie potrafia dojsc do siebie:(

Pierniczki zapuszkowane trzymają miękkość. Bezpośrednio po upieczeniu są wręcz rozpływające się w ustach. Piernik po upieczeniu jest miękki, potem robi się twardawy, a w kolejnych dniach znów staje się coraz miększy.

Twarde pierniczki polecam włożyć do puszki lub większego pojemnika na żywność razem ze świeżym jabłkiem. Pomaga.

mmmm @bowess, jak ślicznie! wiesz, że dokładnie taki piernik gościł i u nas :-) widzę, że przepis mamy bardzo podobny, aczkolwiek u mnie niestety cukier, u Ciebie więcej miodu - jak dobrze widzę, to jedyna różnica. następnym razem spróbuję Twojej wersji, na pewno z większą ilością miodu będzie smaczniejsza!

jak Wasz piernik smakował, na pewno już niewiele zostało, o ile cokolwiek? ;-) u nas z 3 został tylko 1 i czeka na gości, zawinięty (na zawinięty mąż się nie rzuci hehe ;p ) pierniczki też robiłam z tego przepisu, świetne :-)

jak dzieciom podobało się lukrowanie?

zapraszam do zerknięcia na nasz piernik :) https://busy.org/@mykitchenlab/najsmaczniejszy-dojrzewajacy-piernik-staropolski#comments

Ściskam!

Piękny piernik! Oficjalnie i przez dwa niezależne źródła 😉 zostało potwierdzone, że piernik dojrzewający jest po prostu najlepszy. :)

Piernik jest coraz pyszniejszy. 1/3 zawiozłam do teściowej, 1/3 zeszła w święta. Mam zatem kawałek, który pojawi się na stole jutro i w Sylwestra. :) Pierniczków zostało tylko parę sztuk - dzieci przestawiły już sobie puszkę na stół w pokoju dziennym. Polukrowali prawidłowo - dla babci starali się bardziej, jakieś posypki dodali, migdały w płatkach. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64540.89
ETH 3166.78
USDT 1.00
SBD 2.58