Mniej błędów, więcej głosów #11

in #polish6 years ago (edited)

View this post on Hive: Mniej błędów, więcej głosów #11

Sort:  

A ja to sobie tłumacze tak: jak rzeczowik kończy się na ą to pisze TĄ, jak rzeczownik kończy się na ę to pisze TĘ.
Wydaje mi się, że tak jest łatwiej.

Bardzo dobra metoda. Jedyny wyjątek, o którym trzeba wówczas pamiętąć to "widzę, znam, zaproszę tę panią". :)

Od dziś już zapamiętam. Dzięki ;)

pozdrawiam cieplutko

@glass.wolf poeta, artysta sztuk wizualnych. :)
I to jest naprawdę cieplutkie pozdrowienie.

nooo aż ocieka takim lepkim szacunkiem. nie znałem swojego męstwa

-włanczać- :) zamiast włączać wsadziło mi tyle razy podwórkowy sznyt do ust, że ciężko to zliczyć ... co ciekawe pomimo świadomości dalej zdarza mi się tak "wypalić" :)

Jest parę takich słów, które zwłaszcza w mowie zdecydowanie częściej występują się z błędem. "Włanczać", "śniedanie", "pięcet" - nawet w ustach dziennikarzy telewizyjnych się trafia. :)

Dobre rady zawsze przyjmuję z wielka chęcią.
Staram się pilnować, ale jakiś lapsus zawsze wpadnie.
Pozdrawiam.

Coś co była dla mnie czarną magią, nareszcie staje się bardziej zrozumiałe :) Dziękuję!

Miło mi! W tematyce filmowej masz łatwo - uwielbiam tę aktorkę, nie wytrzymam z tą muzyką, prowadził tę kamerę, trząsł tą kamerą. :D

Za tę mini ściągę też dziękuję :D (Oj będzie wstyd, jeśli się teraz rąbnąłem...)

Wstyd to kraść. Bardzo dobrze wszystko. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64512.68
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.82