Koraliki - wiosna, etno, kolory. Konkurs kreatywny

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Biżuteria etno/folk własnego wyrobu u mnie zawsze na propsie!

Dziękuję! Czasem się obce osoby intensywnie wpatrują, co to właściwie jest, bo te koraliki są takie trochę niepodobne do niczego. :)

Rewelacja :)
(ja tez bardzo lubię ubierać się na czarno)

:)
A ja zauważyłam, że wiele Greczynek nosi się na czarno. I młodszych i staszych. jak to jest z tymi starszymi? U nas starsze panie, poza miesiącami lub rokiem żałoby, to raczej nie wybierają czarnych ubrań. W Grecji chyba tradycja jest w tym względzie inna?

U starszych osób w Grecji żałoba często zostaje na lata...

Jest to bardzo piękne - i pamięć o zmarłych i zachowanie w tym względzie tradycji. I chustki na głowach - uwielbiam, ale w Polsce noszenie chustki wiązanej pod brodę to już byłaby raczej ekstrawagancja. A moja babcia tak właśnie nosiła.

Masz rację, jest to piękne jednak oprócz czarnych strojów są też inne oznaki żałoby. Np nie stroi się choinki podczas Bożego Narodzenia, nie ukrywam że z tym zwyczajem ciężko było mi się pogodzić.

Ładnie ;)

Dziękuję. :)

Congratulations @bowess! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

I to się właśnie nazywa Talent przez wielkie T :)

O dziękuję! Upierać się będę, że zdolności manualne poziomu co najwyżej lekkopółśredniego. :)

Kłóciłbym się, ale nie wypada - ja manualnych to raczej żadnych nie posiadam...... :)

Dzięki za przypomnienie tej super techniki!

Chcę zrobić korale z moja córeczka. Pamiętam, jak te “koraliki” robiłam jeszcze w przedszkolu. Przedszkolanki je nam pokrywały lakierem...

Polecam. Mojej córce pocięłam trójkąty o podstawie 3 cm. Potem dostałam korale i bransoletkę na Dzień Matki. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97