Gdy biolog dostanie kredki. Kropkami malowane. Konkurs kreatywny

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Oh, jaki radosny wpis :) A rysunki piękne!
Masz zupełną rację, pomimo upływu czasu nie powinniśmy rezygnować z tego co sprawia nam frajdę.

Szkoda że na Korfu nie widuję bocianów :(

Dziękuję serdecznie!

A co do niebecności na Korfu, to dlatego, że te łobuzy nie chcą nad Morzem Śródziemnym przelatywać. Polskie praktycznie wszystkie lecą przez Palestynę, bywa, że jak pobratymcy z zachodu Europy przez Gibraltar.

Pozazdrościć licznych talentów :-).

Te ptaszki są super nie powiem, ale mnie zawsze jakoś fascynowały w starych podręcznikach czy encyklopediach właśnie takie rysunki tuszem. Owady całe i w kawałkach, fragmenty skrzydła albo rysunki pazurków i przyssawek. Oczu czy innych kiszek :-). Genialne.

Dziękuję! :)

Te rysunki tuszem były preferowane ze względu na stosowane techniki drukarskie. Światłocień, efekty 3D i całą rzeźbę obiektu uzyskuje się właśnie kropkowaniem. Tyż lubię. :)

Owady są super! Uwielbiam ryciny.
Całkiem nieźle Ci wychodzi to rysowanie, co jeszcze potrafisz robić? ;)

Pewnie z konkursu pl-rekodzielo niejedno wyjdzie. Spoza obszaru rękodzieła "delikatnego" wymienię szlichty betonowe i kładzenie płytek. :D

"Ja jestem kobieta pracująca..." :D

Ha! To masz przewagę nad większością facetów :-D.

Pewnie mam, ale nie nad wiekszością facetów tylko nad ludźmi mniej "ręcznymi". Ja jestem osobnik zachowany przez dobór na wypadek totalnego kataklizmu. :)

Rysunki super :) Dziękuję za udział w Konkursie kreatywnym #5.

A ja dziękuję za konkurs, który za każdym razem jest sporym wyzwaniem, a daje mi mnóstwo frajdy i okazji do niecodziennej zabawy z dziećmi, które asystują lub równolegle tworzą swoje rękodziełka. :)

I to jest świetne podejście. Trochę rozrywki, a i jeszcze dzieci mają zajęcia :D Wspólne i kreatywne spędzanie czasu - to się chwali. Pozdrawiam ;)

A o Ernstcie Haeckelu słyszałaś? :)

Słyszałam, czytałam i pisałam. Może popełnię jeszcze jakieś popularne tekstu o klasyfikacji organizmów, kto wie. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59941.18
ETH 2627.53
USDT 1.00
SBD 2.46