En garde! "Fechmistrz" Arturo Pérez-Reverte

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Dziękuję :) Twój tekst zabrał mnie w sentymentalną podróż do moich początków z tematem szermierki. Czasów "By The Sword" i "Le bossu" z nieodbitym, śmiertelnym pchnięciem de Neversa. Świetny artykuł!

Jak miło!
Ale od razu napiszę, że zazdroszczę przygody z szermierką, bo pewnie dla Ciebie Fechmistrz miałby o wiele więcej smaczków i detali, a ja musiałam przyjąć na zasadzie "bo tak". Choć może nie do końca, bo naotwierałam sobie rycin rozmaitych, żeby wiedzieć, co wyprawiają, gdy na przykład Jaime musi zastosować zasłonę wysoką trzecią. :)

Czytałem :) Bardzo mi ta książka przypadła do gustu. Nie dość że pochłonąłem w ciągu dwóch dni to potem jeszcze wypacałem tą atmosferę kolejne dwa. Dzięki za przypomnienie!

Dobrze powiedziane. Atmosfera książki jest niepowtarzalna.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61179.86
ETH 2631.51
USDT 1.00
SBD 2.46