Sort:  

Pięknie opisałaś tę książkę! Dokładnie takie samo wydanie znajdowało się w bliblioteczce moich rodziców, z której jako późna podstawówka i licealistka wybierałam poszczególne pozycje. Często zbyt dojrzałe jak na swój wiek. Pamiętam "Dwoje ludzi" bardzo dobrze, choć ostatnio czytałam to jakieś 20 lat temu. Bardzo ciepło wspominam tę książkę, zapamiętałam szczególnie ewolucję uczuć Reginalda do żony - od zachwytu poprzez lekkie znudzenie i rozczarowanie po ostateczne uznanie i przyjęcie jej taką, jaka jest. Spokojna, dorosła miłość, która musiała dojrzeć :)

To chyba dziś już trochę zapomniany tytuł. Mam wrażenie, że chyba wydawcy ocenają go jako niedzisiejszy, bo i wznowień brak.
Wyjęłam bardzo dużo dla siebie z tej książki. I mam nadzieję, że dla drugiego z mojego "dwojga" nie jestem aż taką małpą, jak miałabym zapędy być.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82