Czytam sobie #11. Donoszę z biblioteki. Lipiec

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Najczęściej czytam materiały dotyczące Steemit. Zapoznać się z wieloma artykułami zajmuje sporo czasu. Na drugim miejscu są artykuły związane z działką, ale tutaj to niektóre informacje trzeba wcielić w życie.
Już bardzo dawno nie czytałem - trochę mi tego brakuje.
Pozdrawiam.

Zatem podobnie jak wielu Polaków czytasz całkiem sporo. Dobrze, że od niedawna takie aktywności czytelnicze są uwzględniane w badaniach, bo wcześniej wyglądało to co najmniej podejrzanie - że ponad połowa nic nie czyta. :)
Przy obecnym ogromnym nadmiarze wydawniczym czasem trudno się zdecydować, co kupić lub wypożyczyć. Może jakiś sympatyczny powrót do autora czytanego przed laty?

Oooo "Pałac" to akurat z tego co mi wiadomo najmniej udana z powieści Myśliwskiego. I chyba nasi kochani socjaliści ją lubili bo nawet sfilmowali :) ("Ostatnie rozdanie" lepsze chyba chociaż fani krytykują bo bohater mało przyjemny, ale mi to akurat nie przeszkadzało)
Ile książek w miesiącu czytasz?

Heh - a to ci. :) Poczytamy, zobaczymy.
Czytam zwykle jedną powieść na tydzień i staram się trochę przepleść, obłożyć niebeletrystyczną i dziecięcą. 8-10-12 - zależy jaka łączna objętość.

No dobrze to nie jest ze mną tak źle, bo jedna powieść na tydzień to jakos wyrabiam, tylko z tymi dodatkami jest gorzej :)

A znasz ten komiks Butenki?

Bo jeśli nie to polecam serdecznie - zaryzykuję stwierdzenie, że wyprzedził epokę :)

Dzięki za nitkę! Nie znam albo nie pamiętam. Zresztą Gucia i Cezara też czytałam jak całkowitą nowość, a jako dziecko przerabiałam wydania w cienkich zeszytach.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27