Sort:  

Bardzo ładny chlebek Ci wyszedł :) Mam wszystkie składniki w domu więc spróbuję na dniach, pszenny chleb z oliwą to tak po grecku ;)

O tak - on ma właśnie taką fajną konsystencję do maczania w oliwie. :) Próbowałam w Prevezie między innymi chleba z oliwą, pomarańczy z ogródka i różnych różności. Bardzo mi smakuje kuchnia grecka.

Kuchnia grecka jest dobra i gdyby nie wielkie ilości chleba przez cały dzień to pewnie też zdrowa. Jest też w miarę prosta i szybka, mi też bardzo smakuje :) z pewnymi wyjątkami oczywiście.
Jak zrobisz ten chleb w wersji cebulowej lub innej to pochwal się proszę :)

Pokażę najbliższe wypieki. :)

Mi w Grecji trudno było się przestawić na sute kolacje o 21 lub później. :) A dania bardzo w moim guście - ośmiornice, takie malutkie małże , ryba kefalos (specjalnie sobie zapamiętałam) no i sałatka wiejska do tego. No i granita jeszcze. Przepyszności! :)

Fakt, pyszności :)
Mam jeszcze sporo przepisów w zanadrzu ;)

Poproszę chociaż jeden na tydzień. :)

Ok, będę wrzucać :)

Już sie nie mogę doczekać by wypróbowac!
Sama sporo piekę I gotuję przy czym chleba smacznego o przyjemnej konsystencji jeszcze nie stworzylam:(
Moja córeczka będzie zachwycona wizja pomocy.

Warto próbować. Ćwiczenie czyni mistrza. :)
Moje dzieci też bardzo lubią zabawy z ciastem. Z tego przepisu upiekłam w sobotę bułki kajzerki, o kształcie ciabatty i paluchy. Wyszła cała blacha pieczywa. :)

Ładny, pozdrawiam.

Dziękuję! Za chwilę wkładam do upieczenia wersję cebulową. Tym razem wstawię do piekarnika naczynko z wodą. W oryginalnym przepisie nie było, ale myślę, że warto. :)

W końcu zrobiłam! Genialny przepis! Dodatkowym bonusem jest łatwość wykonania.

Zaraz będzie post! Dziękuję za przepis.

Wspaniale! Nie ma to jak pachnący chlebek w domu. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97