You are viewing a single comment's thread from:

RE: CHOROBA UNIWERSYTETÓW I INNYCH UCZELNI WYŻSZYCH W POLSCE – OBSERWACJE PRZEDSIĘBIORCY #2

in #polish7 years ago

Hej, genialny post, ja powiem tak; państwowy system edukacji wytworzył inflację wykształcenia, o ile w latach 90 i na początku 2000 to było porządane, żeby nadbudować po komunie pewną bazę, to ostania dekada jest istną degrengoladą nauki. Sam zaczynałem studia w 2005, a drugiego magistra kończę pisać teraz, i to co się przez te 12 lat stało, to istny dramat. Jak powiada Prof. Wolniewicz, studia stały się masowe, a masa ma taka fizyczną właściwość, ze ciągnie w dół, więc obniżenie poziomu było nieuniknione. Natchnąłeś mnie i chyba napiszę jakiś post z najbardziej absurdalnych sytuacji jaki mi się przytrafiały na uczelniach. Idzie follow i polecam poniższy materiał:

Sort:  

Bardzo szanuję prof. Wolniewicza. Napisz koniecznie, chętnie przeczytam.

Jasne, czekam na przypływ weny. A co do Wolniewicza niedawno skończyłem czytać "O Polsce i Życiu."

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65687.24
ETH 3269.56
USDT 1.00
SBD 2.69