Polskie góry okiem Górola emigranta.steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Poznałem poprzez internet zajmując się analizami technicznymi fajnego człowieka o imieniu Paweł. Paweł jest emigrantem ekonomicznym i pracuje na zachodzie i często tęskni za swoją Ojczyzną. Najbardziej za górami

Zdjęcia od mojego kolegi Pawła górola beskidzkiego co pojechał na zachód za chlebem i tęskni za polskimi górami.

Droga na morskie oko:
droga morskie oko.jpg

rysy3.jpg

rysy2.jpg

rysy1.jpg

rysy4.jpg

Morskie Oko:

morskie oko.jpg

Paweł jest tylko 3 tygodnie w Polsce i pierwsze jego miejsce odwiedzin były góry. Widać że górol z krwi i kości !!!
Może kiedyś młodzi Polacy nie będą zmuszani do emigracji za chlebem, ale patrząc na rządzących i to co wyprawiają z firmami zajmującymi się tematem kryptowalut pozbywając się tym samym dochodowych podatników to chyba jeszcze z 10 lat trzeba czekać na zmianę mentalności społeczeństwa i lepszego życia w naszym kraju.

Oddaj głos dla mojej pracy na "STEEMIT" w ciągu 7 dni od daty publikacji powyższego materiału !!!


Dziękuje za każdy oddany głos !!!

STRZALKI.gif

Sort:  

Górololu czy ci nie żal...

Nie da się ukryć, że polskie góry są piękne. Muszę w końcu znaleźć czas i odpowiednią kompanię, żeby wybrać się na Rysy ;)

Ja to chyba jestem za stary ale samochodem tak.
Morskie oko to chyba bryczki tam są chyba bo zimą to sanie ale latem to chyba bryczki.
No piechtą to bym zawału dostał hahahaha.
Lubię góry, usiąść przy strumyku z niedźwiedziem się przywitać (żart)
No jest co wspominać z dawnych lat heh.
Pozdrawiam

Przy Morskim Oku byłem 2 razy (pieszo). Niestety dalej nie było mi dane. Może jeszcze kiedyś zmobilizuję się trochę i zdobędę ten szczyt :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39