BTC-14-05-2018-GODZ-19:30==>>#28steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

btc-01.jpg

Analiza obecna:

Wykres hossy.
Teraz mała korekta i dalszy wzrost.
Widać wąsiki kota jak ja to nazywam więc idziemy ostro w górę aż do ceny 32500 - 33000 PLN

x.jpg

Aby wykres był bardziej czytelny kliknij prawym przyciskiem myszy "otwórz grafikę w nowym oknie".

Przedstawiane "INFORMACJE" na blogu steemit/@bogdanwasilewski, są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami autora i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715).

Oddaj głos dla mojej pracy na "STEEMIT" w ciągu 7 dni od daty publikacji powyższego materiału !!!
3916513.jpg.fb-min.jpg
DQmNiTFoKryuNEjVJpyxg9g1idfhLeXApFeKpv18zQZe6GE.gif
Dziękuje za każdy oddany głos !!!

Sort:  

Polecam wykresy Bogdana i zapraszam do śledzenia jego bloga!

Witam Cię Miro !!!
Wreszcie jesteś tutaj z nami :)
Jak coś potrzeba od strony technicznej to wal śmiało i pisz a odpowiedź masz od ręki.
Dziękuje jeszcze raz za oddane głosy na moje wykresy podane w postach.
Mam nadzieję że więcej ludzi doceni pracę która tu robię tak jak Ty i jestem Tobie zobowiązany.
Pozdrawiam serdecznie.

Spoko luz, w grupie siła!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59880.83
ETH 2301.55
USDT 1.00
SBD 2.50