Coś o mnie, parę słów do Polskiej społeczności :) [PL]

in #polish7 years ago (edited)

Okej, może łatwiej przyjdzie mi pisać posty w ojczystym języku, bo jeśli chodzi o angielski mam małe problemy z formułowaniem zdań (czasem nie za bardzo wiem jak coś napisać,  jakiego czasu użyć lub po prostu brakuje mi słownictwa) trochę skucha, zwłaszcza, że chce swój content kierować za granicę  (o tym jeszcze później). Ale cóż, ćwiczenie czyni mistrza :)

Na imię mi Robert lat mam 22, obecnie studiuję, jestem na ostatnim roku kierunku informatyka, nie wiem jak udało mi się przetrwać 3 lata (studia inż) jednak teraz szczerze nie widzę siebie klepiącego całymi dniami kod na klawiaturze, kiedyś sprawiało mi to frajdę ale teraz się jakoś się wypaliłem i to co niegdyś sprawiało mi radość teraz mnie irytuje, najgorsze jest to że spora część znajomych uważa że się na tym znam (bo mam dobrą pamięć, jakoś kojarzę fakty oraz przez metodę prób i błędów) a sam swoje skille oceniam bardziej na poziomie rozgarniętego licealisty (tj posiadam wiedzę którą pewnie ma większość uczniaków: robienie stron, PHP i MySQL, średnio administracja). Jeszcze dawno temu (słodkie czasy gimnazjum) miałem o sobie większe mniemanie, ale po bolesnej "weryfikacji" przestałem się uważać za nie wiadomo kogo, wpłynęło to też na moją samoocenę, od tego czasu bałem się cokolwiek robić gdyż obawiałem się zjechania mnie przez innych. Jestem raczej typem marzyciela z głową w chmurach, który żyje sobie w innym świecie, nie lubię za bardzo robić niczego na siłę, wolałbym być freelancerem. 

Co jeszcze mnie interesuje? Lubię czytać książki, oglądać filmy i słuchać muzyki (jak większość ludzi na świecie) poza tym nie mam jakichś specjalnych zainteresowań. Jeśli chodzi o książki i film to przeważa fantasy (szczególnie z magią, smokami [stąd też smok w moim avku hehe] etc) i sci-fi, jestem również fanem komiksów - lubię zarówno DC i Marvela, trochę z przewagą na ten drugi, z muzyki podobają mi się brzmenia rockowe, szczególnie psychdelic rock (np Pink Floydów lubię) oraz metal (Nightwish, Dragonforce). 

Na platformę Steemit dotarłem z filmów o d.tube, początkowo myślałem, że to taka alternatywa dla YouTube, potem się zarejestrowałem, pokopałem i jestem :) Głównie chcę tu publikować swój content po angielsku (opowiadania [mam bujną wyobraźnię hehe], jakieś recenzje etc) głównie chciałbym z tego zarabiać ale też dla przezwyciężenia swojej "niemocy". Będę też od czasu do czasu wrzucę coś po Polsku :)

Mam nadzieję, że wystarczająco wyczerpałem temat oraz, że jako nowy twórca na platformie Steemit będę żył zgodnie z regulaminem oraz, że mi się jakoś tu powiedzie ;) Jeśli macie jakieś uwagi czy pytania prosiłbym o napisanie mi w komentarzu.

Tymczasem żegnam się serdecznie, do zobaczenia w następnym odcinku ;)

Sort:  

Welcome to Steem Community @bobby333! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Thanks, I understand :)

Witamy,
jeśli obecnie odczuwasz dyskomfort w posługiwaniu się językiem angielskim, to proponuję najpierw pisać teksty po polsku, a następnie je tłumaczyć. Nie musisz robić tego bezbłędnie, progres przyjdzie z czasem.

Tak raczej zrobię, dzięki za radę.
Trochę trudno się pisze w obcym języku "w locie" jak się nie nie ma skillów językowych :)

Fakt, wszystko przede mną :)
Pozdrawiam

Witamy i powodzenia ;) Zajrzyj także na steemit.chat na kanał #polish ;)

Dzieki obczaje :)

Konto na https://steemit.chat nie jest powiązane z blockchainem, ale warto założyć konto o tej samej nazwie, żeby łatwiej się odnaleźć ;) Hasło inne oczywiście.

Kiedyś tam z fałszywego konta pytałem o jedną kwestię to się jakoś orientuję :)

Osz ty! Pytałeś, czy to jedyny czat polskiej społeczności?

Niee, chodziło bardziej o kwestię techniczną :) Na #general głównie byłem xD
Pozdrawiam :)

welcome to steemit @bobby333, best regards..
hopefully you feel at home here. 😊

Witaj, pisz częściej.

Heh, dzięki, postaram się :)
Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65641.09
ETH 3479.54
USDT 1.00
SBD 2.50