Przebiliśmy 100 obserwujących! Dziękuję!

in #polish6 years ago


Piszę na Steemit od marca 2018 roku. W ciągu niecałych 2 miesięcy udało mi się osiągnąć barierę 100 osób zainteresowanych moim profilem. Jestem bardzo zadowolony z tego wyniku, lecz nie ukrywam, że czekam na więcej.


ŹRÓDŁO Pixabay.com

Co poprawić, co zmienić?


Ponieważ chce sprostać waszym oczekiwaniom, proponuję otwartą dyskusję. Napiszcie otwarcie w komentarzach, jakie tematy Was interesują. Oczywiście w oparciu o ogólną tematykę, jaką serwuje Wam na tej platformie. Czy coś się nie podoba? Te kwestie też warto poruszyć.

Plany na przyszłość


Zamierzam dalej pisać artykuły. Mam pomysły, na które wpadam dość szybko i realizuję je w postaci wpisów. Czy będą konkursy? Planuję ich zorganizowanie, lecz jeszcze mam dość mały zasięg, więc na razie sobie odpuszczam. Wciąż planuję zwiększanie swojego Steem Power, aby spróbować Wam się w jakiś sposób odwdzięczyć.

Podziękowania


Serdecznie dziękuję wszystkich, którzy na mnie głosowali i wspierali. Pomogliście mi rozwinąć mój profil i go wypromować. Dzięki wam moje konto się rozrosło i teraz mam większy wpływ w sieci. Moje podziękowania kieruje również do redakcji Tygodnika Kuratorskiego - @kurator-polski, od której otrzymałem wyróżnienia. Życzę wszystkich, aby Wasze konta nadal pięknie rosły. Żebyście mieli milion tokenów Steem Power, a Steem był wart tysiące dolarów.

ŹRÓDŁO Wikimedia.org

Pozdrawiam - @bluu

Sort:  

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

Dziękuję. Nawzajem.

100 to pikuś😀 jedziesz po 500! Innej opcji nie widzę👊💪

Świetnie. Teraz kurs na 1 000.

Gratulacje. Ja tez mam nadzieje niedługo mieć trochę więcej czasu na czytanie postów na Steemit bo ostatnio tego trochę brakuje, dlatego nie komentuje, ale daje upvotes moim ulubionym twórcom na steemit. Powodzenia dalej :))

Staram się publikować posty w sposób regularny, dopóki jeszcze mam dostatek pomysłów.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58