You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza działania płatnych botów na przykładzie #polish

in #polish6 years ago (edited)

Ciekawe zestawienie, też takowy temat chciałem poruszyć. Oczywiście używałem botów, chciałem poznać ich system działania i zagłębić się w materię. Wnioski? Aby zarobić na tej inwestycji, należy skumulować i zgrać ze sobą wiele czynników takich jak cena sbd na giełdzie na dany moment, czas postu, value danego bota i wiele innych. Jest to czasochłonne a zarobek skromny. Lepiej potradować na giełdzie. Jedynym plusem jaki przychodzi mi na myśl to kwestia promocji. Bardziej opłacalną inicjatywą wydaje się tzw. Lease SP, dla posiadających go dużo. Lub "sell upvote" , ale czy chcemy aby ktoś głosował na treści niskiej jakości naszym kontem? Raczej nie. Jeszcze inna opcja jest stworzenie swojego bota, zainwestowanie w SP i zarabianie na steembottrackerze. @yabapmatt opisuje tę procedure w jednym ze swoich postów. Osobiście nie przeszkadza mi to, że ktoś używa botów. Czy to upvotujących, restemujacych czy promujacych. Jeżeli widzę artykuł, który mi się podoba głosuję na niego bez względu na powyższe. Aczkolwiek należy pamiętać, że boty mogą mieć niszczący wpływ dla całej społeczności steemit.
A tak na marginesie te boty, które wymienia autor w swoim poście to są komercyjne boty promujace, nie służą do mnożenia sbd. Wystarczy to sobie samemu policzyć.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60147.92
ETH 2613.63
USDT 1.00
SBD 2.55