Whitepaper po polsku

in #polish6 years ago (edited)


Źródło: Pixabay

Witam użytkowników Steemit i fanów kryptowalut.

Od dłuższego czasu śledzę technologię blockchain.
Niestety analizowanie kryptowalut wymaga znajomości języka angielskiego.
Nie wszyscy fani kryptowalut znają ten język.
W związku z tym podjąłem się tłumaczenia wybranych "whitepaper" na język polski.
Brakuje dokumentacji w naszym języku i musimy to zmienić.
Na początek wybrałem Switcheo - kryptogiełdę.
Z racji braku czasu nie mogę obiecać, że codziennie będą się pojawiały nowe tłumaczenia ale kilka na pewno przetłumaczę.
Ponieważ kryptowalut jest tysiące myślę że skupię się na wartościowych walutach z pierwszych 200 na liście CoinMarketCap.
Myślę, że takie standardy jak BTC, ETH nie będę już tłumaczył.
Jeżeli jesteście zainteresowani, przesyłajcie proszę komentarze i propozycje kryptowalut do tłumaczenia.
Jednocześnie proszę o uwagi ale proszę o wyrozumiałość, nie jestem zawodowym tłumaczem.
Wiem, że pewne zwroty mogą budzić kontrowersje.

Dodatkowo wymyśliłem troszkę inny sposób wyświetlania treści przy pomocy pojedyńczych stron i odnośników.
Na potrzeby tego rozwiązania założyłem bliźniacze konto Bialeksiegi2.
Jeżeli będzie potrzeba to założę następne z kolejnym numerem.
Mam nadzieję że będzie to bardziej czytelne, szczególnie w aplikacji eSteem.

Pozdrawiam
Mati.

Sort:  

dodatkowo wymyśliłem troszkę inny sposób wyświetlania treści przy pomocy pojedyńczych stron i odnośników.

Jaki to nowy sposób wyświetlania?

welcome to steemit bialeksiegi25. good luck and have a great prosperity

Posted using Partiko Android

Congratulations @bialeksiegi! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59007.15
ETH 2493.89
USDT 1.00
SBD 2.46