You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alkoholizam

in #polish7 years ago

U mnie w domu ojciec alkoholikiem jest i do tej pory nie mogę uwierzyć że trafiłam tak samo.
Co do byłej żony nie pomożesz jej jeśli sama nie będzie chciała. Przerabiałam to wszystko i będę o tym jeszcze pisać. Mój były mąż też ma kuratora. Najpierw był to facet rzeczowy i konkretny. Można z nim było porozmawiać i skorzystać z pomocy. Teraz kuratorem jest kobieta i na prawdę nie wiem jak on ją omotał że stoi za nim murem. Wcześniej nie myślałam że tak się da. Powiem Ci jeszcze tyle że żadne ośrodki leczenia uzależnień nie pomogą dopóki ona nie zobaczy problemu i nie będzie chciała walczyć. Mam nadzieje że dzieci są z Tobą.

Sort:  

Dzieci są z nią. Ona terapie już miała.

You're so nice for commenting on this post. For that, I gave you a vote! I just ask for a Follow in return!

Nie wiem czy to dobrze że dzieci są z nią i widzą to wszystko. Moje cały czas widziały to co się działo i nie wyszło to nikomu na dobre. Mimo wszystko spróbuj OSTATNI raz jej pomóc, ale na prawdę OSTATNI RAZ i powodzenia. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55262.33
ETH 2465.44
USDT 1.00
SBD 2.18