Moje ulubione...

in #polish6 years ago

26733304_1939651296075176_1760160445_o.JPG

Jedne z moich ulubionych książek,których autorem jest Carlos Ruiz Zafon. Napisał również cykl ,,Trylogia Mgły,, i powieść ,, Marina,, , jak i wiele innych. Jednak dla mnie te są najciekawsze. Fantastyczna lektura na jesienno - zimowe wieczory, kiedy nie chce się wyjść z domu, lub alternatywa na ciekawe spędzenie czasu.
Lata 30 - 50 te ubiegłego stulecia w cudownej Barcelonie, którą właśnie dzięki tym książkom pragnę zwiedzić. Cmentarz Zapomnianych Książek, mnóstwo przygód i zwrotów akcji.
Z czystym sumieniem mogę polecić je nawet najbardziej wybrednemu czytelnikowi. Każdy odnajdzie w nich coś dla siebie - sensację i odrobinę romansu.
Ja osobiście jestem szczęśliwym posiadaczem wszystkich czterech....

Sort:  

Servus :)

Czytam również , jedno z założeń na 2018 ..CZYTAĆ WIĘCEJ !!!!!!

A jak Twoje książkowe założenia ?

Zdobyć kolejną część Adepta Adama Przechrzty czyli Namiestnika w przyzwoitej cenie. Jeżeli czytałeś coś kiedyś Pilipiuka to wiesz o czy mówię. Rzadko się zdarza żebym tak trafnie celowała w czyjś gust :)

Niestety nie znam
:(

Żałuj, ale wszystko przed Tobą

Ja to bym chciał przeczytać jak najwięcej. Tysiace książek ale jest mały problem
CZASU ZA MAŁO :(

Super !!! Do mnie przemawia bardziej fantastyka. Fajny post 😀

Zafona doceniam za jego opisowość. Powiedzieć że maluje słowem jak Bułhakow to zbyt wiele, ale i tak jest bardzo dobry. Czytało się za nastolatka :-)
,,Bo człowiek nie wie, co to życie, dopóki po raz pierwszy nie rozbierze kobiety. Guzik po guziku, jakby obierał pan gorący ziemniak w zimową noc."

dokładnie tak słowo w słowo...

To chyba mój ulubiony cytat.

Było ich więcej...

Masz jakiś swój/swoje?

,, Serce niewiasty to labirynt subtelności, stanowiący wyzwanie dla szulerskiego umysłu prostackiego samca. Jeśli chce pan naprawdę zdobyć kobietę, musi pan zacząć myśleć jak ona, a rzecz pierwsza to zdobycie jej duszy. Cała zaś reszta, owo słodkie i miękkie odurzenie, które rozum odbiera i pewność przychodzi samo.,, Cień Wiatru

I prawdziwe. Zapraszam do czytania innych moich cudów może podsuniesz coś ciekawego...

tez lubię fantastykę jednak czy czytałaś coś Graham Masterton?

oczywiście, polecam jednak Stephena Kinga

Cześć ! cudowny autor czytałas jego serie dla nastolatków ?warto jej poświęcić uwagę naprawdę warto!! jest zupełnie w innym tonie napisana niż gra Anioła.
W wolnej chwili zapraszam do mnie na bajkę o bałaganie!

Oczywiście że czytałam. Ale najbardziej oczarowały mnie książki z Cmentarzem Zapomnianych Książek. To stąd wzięło się moje zamiłowanie do zwiedzania Barcelony😀

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91