Breaking Bad - serial warty polecenia.

in #polish7 years ago (edited)

617964.jpg

Jeśli przeglądasz właśnie oferty różnych seriali i nie możesz się zdecydować który obejrzeć, to zdecydowanie polecam ci "Breaking Bad". Jeszcze żaden serial nigdy tak nie podbił mojego serca i nie uzależnił tak jak serial Gilligana. Jeśli lubisz tematy narkotyków, przemocy, pieniędzy, gangów, to jest to serial właśnie dla ciebie.

ce6405ee7cc9306f8a38b026f2ccb763.jpg

Początek wydaje się bardzo spokojny. Serial rozpoczyna się od 50 urodzin Waltera White'a (Bryan Cranston). Zwykłego nauczyciela chemii w liceum, który dorabia w myjni aby jego rodzinę było stać na więcej. Wiedzie spokojne życie razem ze swoją żoną Skyler i synem Walterem Juniorem, który cierpi na porażenie mózgowe. Pewnego dnia w szkole Walter mdleje i zostaje zabrany do szpitala, gdzie zostaje wykryty nieoperacyjny rak płuc. Całe jego życie zawala się w jednej chwili, lecz Walter nie poddaje się i chce zostawić coś po sobie. Wraz z jego byłym uczniem Jessem Pinkmanem, zaczyna produkować metamfetaminę która ma zapewnić byt materialny rodzinie po jego śmierci.

heisenberg_inked_by_wayne777-d6kyac8.jpg
https://wayne777.deviantart.com/art/HEISENBERG-INKED-397989080

Zostaje Heisenbergiem. Kimś kogo boją się uliczni handlarze, kimś kogo towar jest najlepszy w całym kraju a DEA na czele z Hankiem Schreiderem ( prywatne szwagier Waltera ) szuka głównie niego.

Każdy sezon prezentuje się coraz lepiej i przenosi narkotykową rozgrywkę na wyższy poziom. Bohaterowie ewoluują i okazują się zupełnie inni, niż wydawali się na początku. Każda postać w tym serialu jest na swój sposób wyjątkowa. Walter - kucharz , zabijaka. Jego współpracownik Jessie - zagubione dziecko. Żona Skyler która zmienia się w każdym sezonie. Szwagierka histeryczka Marie. I wiele innych postaci które ubarwiają cały serial. Swoją drogą taka ciekawostka: kolor ubrania w serialu odzwierciedla charakter danej postaci i relacje między bohaterami.

Breaking Bad nie pozwoli nikomu zasnąć. Jeśli serial lekko zwolni to scenarzyści wtedy robią boom i znowu nie możesz oderwać się od ekranu. Osobiście, gdy oglądałem ten serial, nie przestawałem oglądać gdy kończył się odcinek, a w połowie, gdyż końcówki były tak wciągające, że nie mogłem się oderwać i musiałem zobaczyć co wydarzy się dalej. A zważywszy że oglądałem już 4 odcinek z rzędu i było grubo po 3 w nocy, nie było to miłym doświadczeniem.

Cały serial nie byłby tak magiczny, gdyby nie główny aktor. Bryan Cranston idealnie wpasował się do tej roli. Nie wyobrażam sobie nikogo lepszego. A mogło być inaczej gdyby John Cusack i Matthew Broderick nie odrzucili angażu do roli Waltera White'a.

d5625c938d1ba221353d33a17f5ac0f0.jpg

23-matthew-broderick.w710.h473.2x.jpg

Nie wyobrażam sobie aby ci panowie grali główną rolę w Breaking Bad. Nie ujmując nic z umiejętności tym dwóm panom - Heisenberg jest tylko jeden!!

Portret-Seriale-Breaking-Bad-Walter-White-Jesse-Artystycznej-Rocznika-U-ytkowa-Plakat-Plakaty-cienne-DIY-Home.jpg

Sort:  

Zaspojleruje trochę swoją pierwszą dziesiątkę seriali i napiszę...Jest w mojej pierwszej dziesiątce ;)

U mnie w TOP1 ;)

Jeszcze nie oglądałem, ale słyszałem wiele dobrych opinii o nim...
Trzeba będzie kiedyś w końcu go "nadrobić" :)

Polecam każdemu ;) Radzę koniecznie dotrwać do sezonu 4, jest najlepszy.

Polecam, świetny serial.

Serial naprawdę dobry chociaz moim zdaniem jeszcze lepszy jest serial Better call Saul który jest oczywiście rozwinięciem przeszłości Prawnika Saula.

Przymierzam się do tego serialu i w najbliższej przyszłości spróbuję obejrzeć. Fajne jest ujrzeć twoje ulubione postacie z powrotem na ekranie :D

Moim zdaniem twórcy sięgnęli mistrzostwa w kręceniu przy tym serialu dlatego gorąco polecam. Ja osobiście z niecierpliwością czekam na pojawienie się nowego sezonu.

Przez wielu krytyków uważany za najlepszy serial na świecie.
Kiedy powstawał, był rewolucją.
Teraz - Netflix porusza chyba wszystkie problemy jakie się da, więc schodzi to na bok.
Breaking Bad jest w czołówce moich seriali.

Ponawiam jednak komentarz o wielu błędach. Jest ich naprawdę sporo, ale przytoczę jeden do zapamiętania. Pisałem o tym w moim poście o ortografii - wszystkie imiona i nazwiska w języku polskim się odmieniają, więc można, a nawet trzeba napisać: "Waltera White'a", a nie "White".

Jeszcze kilka postów i dojdziemy do perfekcji ;)

Tego życzę! :D

Serial świetny! Zrobił na mnie niesamowite wrażenie.

Żona Skyler która zmienia się w każdym sezonie.

Dla mnie Skyler przez cały serial jest strasznie wkurzająca i irytująca... Mając taką żonę to na miejscu Waltera bym się cieszył z nowotworu, który mógł go wybawić od niej :D :D :D

Przez parę pierwszych odcinków ciężko było mi przebrnąć, ale kiedy już się wciągnąłem to poleciały jeden po drugim. Polecam też spin-off "Better Call Saul" w którym możliwe że pojawi się Heisenberg.

Najlepszy serial jaki widziałem w życiu oraz pierwszy który oglądałem tak jak autor w ciągu, ponieważ nie sposób się od niego oderwać.

Czesc, Skontaktuj sie ze mna na Dyskorcie w sprawie Quratora, jesli masz mozliwosc :)

witam.ten serial nie ma sobie równych polecam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57647.49
ETH 2274.93
USDT 1.00
SBD 2.50