You are viewing a single comment's thread from:

RE: Słowo wiecznie trwa. Wspomnienie o Jacku Kaczmarskim.

in #polish6 years ago

witam
Kaczmarskiego tez kiedyś słuchałem nałogowo, zresztą często do niego wracam. poza tym fajny tekst, ale dlaczego Irlandzki bard?

Sort:  

Kaczmarski sporo nawiązywał do różnych motywów z kultury, historii. Ja nawiązałem do tego, że Anglicy wieszali irlandzkich bardów. Tak mi to jakoś spasowało...

a może po prostu dużo w Irlandi przebywałeś?

Nigdy nie byłem w Irlandii. Ale byłem celtofilem, fakt :)

tak mi ta Irlandia się tylko przypomniała, bo byłem tam parę lat.
tak naprawdę to uwielbiam całą trójkę Kaczmarskiego, Gintrowskiego i niedawno zmarłego Łapińskiego szkoda że już ich nie ma.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60763.26
ETH 2638.45
USDT 1.00
SBD 2.48