Pierwsza w Polsce giełda z własną Kryptowalutą!steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy emisję naszej waluty Beatcoin Things, opartej o Ethereum.
Rynek znajdziecie na https://beatcoin.pl , nazwaliśmy go BEAT i uruchomiliśmy na rynkach PLN i BTC!

Sort:  

czytałem, wcześniejszy opis przywilejów jakie daje BEAT dla osób z największym dorobkiem. Według mnie cały system można prościej rozwiązać, zwłaszcza jeżeli chodzi o reklamy. Czemu tylko dla N-osób, które mają najwięcej? Bardzo łatwo giełda może to zmanipulować (z całym szacunkiem).

Według mnie dużo lepszym rozwiązaniem jest proporcja. Jeżeli ktoś posiada 3% tokenów, może wówczas dostać 3% wyświetleń z reklamy. Jeżeli giełda ma 1000 odsłon dziennie, było by to 30 wyświetleń.

Userfeeds.io pracuje m.in. nad widgetem do takich rzeczy - out of the box. @szczepan mówił na przedostatnim live'ie, że sam będzie z tego korzystał.

Skontaktuj się z Maciejem Olpińskim, powiedz, że masz własny token i chcesz dać ludziom możliwość reklamowania się u siebie.

Brakuje takich walut: IOTA, NEO, LSK, BCH (bo BCC to chyba BitConnect? ;) )

BCC = BCH. Korzystamy z oficjalnego skrótu jaki sobie zażyczyli :(
LSK będzie niebawem, IOTA raczej nie prędko, NEO pomiędzy nimi, a BCH u nas to BCC

Dziwie się, że nie padło jeszcze więc napiszę:
A gdzie STEEM i SBD?

:)

Ach, za późno tego posta zobaczyłem i mnie wyprzedziłeś z komentarzem :(

Gdzie? Dokładnie w tak zwanej budowie! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57913.08
ETH 2452.28
USDT 1.00
SBD 2.36