17

in #polish6 years ago

Moja obecna sytuacja tutaj jest nieco dziwna bo z jednej strony piszę ostatnio najwięcej od czasów pracy magisterskiej a jednocześnie nie publikuje tego na bieżąco ponieważ nie będą to "zwykłe" steemitowe wpisy. Muszę Was poprosić o uzbrojenie się w cierpliwość, szczegóły wkrótce.
Na szczęście z pomocą przyszła @rozku (dziękuję i pozdrawiam!) i jej luźny konkurs w którym postanowiłem wziąć udział i się trochę przed Wami wysprzęglić.

273.JPG
Sandnes, Norwegia

1 Utwór mojego życia to..
Eldo - "Eternia". Rap to punk mojego dorastania i moja wrażliwość estetyczna, co nie znaczy, że nie lubuje się w innych gatunkach.

2 To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..
Żelazna racja w postaci np. jakiejś nie do końca smakowitej konserwy. Po konsumpcji czegoś takiego od razu ma się motywację do prowadzenia i utrzymania odpowiednich zapasów ;)

3 Podróżowanie to dla mnie..
Pasja odkrywania świata: miejsc, ludzi i siebie samego w nowych sytuacjach. Przygody, wspomnienia i doświadczenia.

4 Film, z którego nigdy nie wyrosnę..
"Symetria" Niewolskiego. Oglądając go w różnych momentach swojego życia lubię zastanawiać się na ile ja jestem głównym bohaterem w danej chwili. Chociaż generalnie jestem "niefilmowy", jeżeli wybieram coś dla siebie do będzie to raczej film dokumentalny.

5 Gdy mi smutno, to..
Po prostu jest mi smutno. Raczej nie walczę ze smutkiem, ewentualnie analizuję jego przyczyny. Taka moja zgoda na dwoistość wszechrzeczy...

6 Książka, która zmieniła moje życie to..
Pismo Święte. Przygoda na całe życie. Polecam.

7 Mam ciarki, gdy..
Oglądam powtórki z historycznych dla polskiego sportu wydarzeń.

8 Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..
Pomysłu na niego. Nie mam tu na myśli skrupulatnego planowania bo spontan czasami też jest ok ale lubię spędzać mój czas w wartościowy sposób i nie jestem fanem całodziennego leżenia na plaży chociaż jeżeli ktoś ma taką potrzebę to nie mam z tym problemu.

056.JPG
okolice Näsåker, Szwecja

9 Mój dom marzeń to..
Nieduży, skromny dom tuż pod miastem z ogródkiem z warzywami i kwiatami, kawałkiem trawnika i altaną do której można zaprosić przyjaciół i znajomych na grilla. Taki który będzie schronieniem dla mojej rodziny i miejscem w którym każdy gość będzie czuł się dobrze.

10 Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..
Idzie w swoją stronę. To naturalne, że życie jest dynamiczne, zmieniamy się wiec ciężko mieć bez przerwy tych samych ludzi wokół siebie. Trzymanie się na siłę kogokolwiek rodzi toksyczne sytuacje więc według mnie trzeba mieć odpowiednie wyczucie i wiedzieć kiedy odpuścić. Czasami jest to bolesne ale nikt nie mówił, że będzie łatwo.

11 Mój szacunek wzbudza..
Każdy (no dobra może prawie każdy) człowiek bo szacunek jest według mnie bezwarunkowy. W szczególności każdy kto wstaje codziennie rano i walczy o swoje. Niezależnie od stanu czy zajęcia które wykonuje ciężko pracuje nad tym by zmienić świat swój i ten wokół niego.

12 Góry są dla mnie..
Wyzwanie i piękno. Metafora życia - droga na szczyt bywa trudna ale widoki ze szczytu i satysfakcja z wejścia na niego są super.

13 Marzenie, które jeszcze przede mną, to..
Własna rodzina - pełna miłości, życzliwości i rozumienia, zbudowana na fundamencie właściwych relacji.

14 Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..
Ten jegomość. Sugeruję nie oglądać tego przed i w trakcie jedzenia.

15 Najprzyjemniejszy zapach to..
"Zapach wiosny". To coś co czuję się w powietrzu gdy kończy się zima i świat budzi się do życia.

16 Chciałbym aby ze świata zniknęło..
Nie mam wpływu na cały świat ale gdybym miał to byłyby to na pierwszym miejscu toksyczne relacje między ludźmi.

17 Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..
Dzień narodzin. Miałem kilka "breaking pointów" w swoim życiu ale z perspektywy czasu każdy staje się mniej więcej tak samo ważny stąd też niech ten pierwszy dzień będzie najważniejszy.

DSCN1356.JPG
"mój most", Praga, Republika Czeska

Sort:  

Hello basementdisco
You are welcomed by the service of FreeResteem.
We want to bring more people to your post.
If you like our service then put a upvote under this comment.
Thank you for remain with Steemit.

Jestem zaintrygowana Twoja sytuacja. Czekam na posty!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51