You are viewing a single comment's thread from:

RE: [TemaTYgodnia #38] „Kanał” Andrzeja Wajdy – jeden z najlepszych filmów wojennych w historii kina

in #polish6 years ago

Świetna recenzja! Oczywiście film znam, ale dawno go nie widziałem. "Kanał" (są różne opinie o tym filmie, również hejterskie) jest jednym z najważniejszych polskich filmów, nie tylko okresu PRL, ale całej pilskiej kinematografii, czy komuś się podoba czy nie.

Ostatnio, chyba w niedzielę jak wróciłem z pracy, emitowany był "Popiół i diament" Andrzeja Wajdy. Zastanawiałem się czy nie napisać o nim, gdy zobaczyłem nowe Tematy Tygodnia. Zastanawiałem się także nad tym, czy nie zmodyfikowałbym trochę wpisu o "Przesłuchaniu" Ryszarda Bugajskiego , ale to byłoby lekkie przegięcie.

Zostawiam upvote'a i resteem. Skorzystałbym z bota od mk, aby Cię wynagrodził, ale nie wiem czy byś sobie tego życzył i nie wiem jak to się robi. Nie wiem czy to jemu się śle SBD z linkiem do Twojego artykułu w memo.

Sort:  

Wielkie dzięki! Film na którym studenci uczą się jak filmować to wystarczająca rekomendacja. Ukazanie, że wojna to nie zabawa jest mocnym atutem filmu. I chwała Wajdzie za to! Temat konkursu jest genialny :) Mam nadzieję że będzie mnóstwo prac. "Popiół" jest dziełem ciut innym, ale liczba filmów do których na świecie które wykorzystały jego motywy jest powalająca.

Ja sobie oczywiście życzę :) Buduje mój SP więc każde wsparcie dla mnie jest budujące :)

Pozdrawiam i czekam na tekst!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60506.66
ETH 2400.27
USDT 1.00
SBD 2.58