You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Allo Allo" - klasyk angielskiej telewizji

in #polish6 years ago

Też miałem napisać notkę o tym serialu.

Tak się składa, że to jeden z moich ulubionych seriali i jako jeden z niewielu, które oglądałem w całości. Pierwszy raz oglądałem go jako dzieciak, w pierwszej połowie lat 90, kiedy był emitowany przez TVP, ale nic z tego nie rozumiałem.

Takie powiedzonka jak "dziń dybry", "ty głupia kobieto", czy "słuchajcie uważnie, bo nie będę powtarzać", "heillo Mussolini!" przyjęły się do języka potocznego.

Ten serial wyśmiewał wszystko: Niemców, Francuzów, nawet nieudolność angielskiego RAF-u. Nie wiem, czy w obecnych czasach, poprawności politycznej, miałby szansę powstać. Czasami bywał zbyt szowinistyczny i seksistowski. Od razu przypomniała mi się scenka, kiedy Herr Flick złapał "kapcia" w swoim samochodzie i kazał Heldze wymienić oponę i ją napompować XD

Po prostu - KLASYKA.

Sort:  

Zapomniałeś o angielskich letnikach serial przezabawny i warto obejrzeć wszystkie odcinki. Mimo upływu lat, wciąż bawi 😉

Dokładnie :)

Też w latach 90tych. Poniedziałek, godz. 20. Pamiętam, że tuż po nim w TVP w wakacje puścili... Kultowe filmy Woody Allena. To było przed dewastacja TVP prze gówno seriale

Ps. Pisz!

Dokładnie, w poniedziałki o 20:00. Pamiętam, że był emitowany w wakacje 1995 roku. Ale wiem, że ten serial był emitowany wcześniej.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 64536.58
ETH 2626.67
USDT 1.00
SBD 2.83