You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kryzys, czyli zmęczenie materiału

in #polish6 years ago

Ech, skąd ja to znam :( U mnie bywa bardzo podobnie z pisaniem tekstów. Człowiek pisze zdanie, albo od razu cały tekst, a później zdania są milion razy poprawiane. W wyniku czego powstaje zupełnie inny kontekst zdania, niż był zakładany na początku. Jeszcze pisana równolegle "magisterka".

Ja natomiast mam sporo pomysłów w głowie, tematów na bloga (zwłaszcza minirecenzji filmowych) starczyłoby mi do końca życia, tylko czasu brak :( Praca, dom, sklep, itp, itd, etc :)

Sam miałem napisać notkę na ten temat. Szkoda, że nie dali tego tematu tydzień temu lub dwa, ponieważ w środę wróciłem do pracy po "starym" urlopie :( Znając życie moja notka skończyłaby się narzekaniem o "przemęczeniu" i nieprzestrzeganiu zasad BHP w miejscu pracy :)

Sort:  

Pomysłów też mam masę: na opowiadania, na kolejne wpisy z serii, które już prowadzę, na posty mające rozruszać tag #pl-filmy itd. Tylko brakuje tysięcy godzin, by się za to zabrać :D

No właśnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70910.93
ETH 3657.39
USDT 1.00
SBD 3.76