You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego nasze głosy są tak ważne? Przyszłość polskich tagów

in #polish6 years ago

Piękne słowa, ale niestety samym gadaniem nic nie zrobimy. Czynów nam trzeba :)

Niestety trzeba przyznać, że polska społeczność jest "biedna" w porównaniu z zagranicą, a to co nam przypada to "ochłapy". Żeby podnieść wartość trzeba najpierw zainwestować trochę kasy, aby nasze głosy były warte chociaż 1 SBD, ale do tego trzeba gotówki rzędu około 100 tys złotych. Sam zainwestowałem około 2700 złotych w swój Steem Power, by mój głos przy 100% VP wyniosł około 0,06 SBD. Ludzie w większości tutaj przychodzą z nastawieniem Steemit = easy money, a tu wcale tak łatwo nie jest.

Jeśli chodzi o Voting Power to staram się nie "żydzić", dawać upvote'y 100% i nie schodzić tylko do 80%. To jest moja wada, bo lubię dawać upvote'y postom/komentarzom , które na to zasługują. Powiedzmy sobie szczerze, że bloggerzy tutaj mają ciężej, a na upvote od "wieloryba" raczej ciężko liczyć. W ostatnim czasie mamy wysyp nowych użytkowników i niskich jakościowo treści, które obniżają wartość. Moim zdaniem polish-dtube, czy pl-dtube (vidme) wcale nie byłby głupim pomysłem, tylko zaś potrzebni byliby "opiekunowie".

Nie liczyłbym na mnóstwo komentarzy pod tym postem, bo to już było wielokrotnie wałkowane. Ludzie z natury nie lubią czytać i pisać elaboratów. Zistawiam upvote i resteem, może zwiększy to zasięg posta.

Sort:  

Jeśli temat był wałkowany mógłbyś podesłać jakieś posty? Nie widziałem ich i byłbym bardzo wdzięczny. A to kiedy nasza społeczność będzie "bogatsza" to jedynie kwestia czasu.

Ja jestem świeżynka, amatorsko na starym kompie produkuje sobie muzykę i tworze filmy. Byłby tutaj większy porządek gdyby po dodaniu materiału na Dsound i Dtube oraz Strimi i innych portalach mógłbym to zamknąć w jednym wpisie na Steemit. Choć mogę być w błędzie bo jeszcze nie ze wszystkim zapoznałem się... i może jest taka możliwość. (̿▀̿ ̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿)̄

Wydaje mi się, że niestety narazie nie ma takiej możliwości.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67310.62
ETH 3754.58
USDT 1.00
SBD 3.63