You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kalendarium Muzyczne - 8 grudnia

in #polish5 years ago

Nie wiedziałem, że Marty Friedman ma dzisiaj urodziny. To mało znany wirtuoz gitary elektrycznej, ale facet umie grać na "wiośle". Bardzo lubię jego dwa pierwsze albumy "Dragon's kiss" z 1988 roku i następny "Scenes" z 1992, które swego czasu katowałem.

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 🥃. Oczywiście opijam także Johna i Dimebaga 🥃

Sort:  

Świetny gitarzysta, Dimebaga bardzo szkoda, jeszcze w taki sposób umarł, to jest nie normalne jak można wpaść na koncert z bronią i strzelać do ludzi.

A najgorsze jest to, że Panterę poznałem około pół roku wcześniej, dzięki znajomemu. Chyba o tym wspominałem w jednym z Twoich wcześniejszych postów w tym roku, przy okazji jakiegoś postu o Panterze (chyba urodzin Phila Anselmo). To był dla mnie szok, zabić muzyka podczas koncertu.

Ja Panterę poznałem na początku lat 90', koleś gdzieś dorwał ich kasetę, nikt w tedy nie wiedział co to za kapela, pochodzę z małej miejscowości i żeby dorwać jakąś kasetę trzeba było pojechać do większego miasta, ale grali zajebiście.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62772.18
ETH 3154.14
USDT 1.00
SBD 3.86