You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZUS Bankrutuje - Nawet Prezes Mówi, że Emerytury Będą GŁODOWE

in #polish5 years ago

To było wiadome od wielu lat. Niech bankrutuje. Ja swojej emerytury pewnie nie dozyję i mi to lata. Niech więcej wypłacają emerytur kaście "uprzywilejowanej" : byłym UB-kom, SB-kom, sędziom, prokuratorom, którzy nie doprowadzają składek, a ładnie biorą. Czy też służbom mundurowym. Niech budują więcej pałacy ZUS-owskich, itd...

Tyle ile mogę, to już odkładam na stare lata. Część tutaj, część w bitcoinie (jak upadnie to trudno). Byłem przez jakiś czas w IKE czy IKZE, ale zrezygnowałem i zlikwidowałem konto. Z resztą, wczoraj skomentowałem już ten vlog na YouTube.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58167.25
ETH 2358.72
USDT 1.00
SBD 2.36