Poważne (nie do końca) plany inwestycyjne w polską społeczność Steemit.

in #polish6 years ago (edited)

Manej.jpg

https://pixabay.com/


Witam wszystkich Steemian bardzo serdecznie w to piękne niedzielne południe. Zamiast wyjść na spacer w tę piękną pogodę, myślę o Steemit i przyszłości polskiej społeczności, oraz naszym tagu #polish. Jako, że w piątek otrzymałem comiesięczne wynagrodzenie za moją ciężką pracę (potocznie zwane "pensją", "wypłatą") to postanowiłem za 10% mojego wnagrodzenia zasilić swoje konto tokenami STEEM. Za około 270 zł zakupiłem prawie 30 tokenów STEEM, które władowałem w swój STEEM POWER. Postanowiłem poświęcić trochę moich pieniędzy, by choć w mały sposób zasilić polską społeczność. Niestety nie jestem milionerem, zarabiam nieco więcej niż najniższa krajowa w Polsce i kwoty zainwestowane w polską społeczność nie będą może zawrotne, ale postaram się w najbliższym czasie dokładać "ziarnko do ziarnka". Jak to się mawiało w słusznie minionym systemie, "dla dobra ogółu" :)

Na tę chwilę oddelegowałem w sumie 50 SP. Nie jest to dużo, ale jakby nie było, jest to wydatek około 500 złotych. Na początku oddelegowałem po 10 SP steemit-polska i Tygodnikowi Kuratorskiemu, aby ich upvote'y dawały więcej SBD nagradzanym treściom.

Postanowiłem także "wspomóc" dwa boty, a mianowicie DiosBota, stworzonego przez jednego z członków polskiej społeczności. Bot ten wynagradza upvote'ami dobre treści pojawiające się w tagu #polish. Nie są to zawrotne napiwki, ale zawsze. Postaram się wspierać finansowo tego bota, delegując mu swój Steem Power.

Drugim botem jest tipU, który zapewne nie przez wszystkich jest lubiany. Działanie tego bota polega na tym, że delegujecie bądź inwestujecie w niego SBD,STEEM, bądź SP, a on codziennie "odpala" Wam działkę w SBD. Na przykład za oddelegowane 5 SBD otrzymywałem codziennie od około 0,003 do 0,005 SBD. Ale zawsze to jest coś. Postaram się używać tego bota, by "zarobić" parę groszy w SBD, które mógłbym zamienić na STEEM/SP, które mógłbym inwestować zarówno w siebie, jak i w tę sieć.

Nie ukrywam, że chciałbym, aby mój głos był coś wart i dążę do tego, by wynosił przynajmniej 0,1 SBD przy 100% Upvote.

Moje delegacje:

10 SP - steemit-polska - @steemit-polska
10 SP - Tygodnik Kuratorski - @kurator-polski
15 SP - DiosBot - @diosbot
15 SP - tipU - @tipu

W niedalekiej przyszłości chciałbym oddelegować jakieś skromne sumki opiekunom tagów, którymi się interesuję.


Plan inwestycyjny i delegacyjny:

10 SP - #pl-gry - @kapitanpolak
10 SP - #pl-filmy - @kusior
10 SP - #pl-muzyka - @andzi76

Najprawdopodobniej wdrożę go w przyszłym miesiącu po wypłacie.


Wiadomość z ostatniej chwili:

Jest piękna, słoneczna pogoda, wyjdźcie z domów zamiast siedzieć przed komputerami/tabletami/telefonami. Ja się właśnie wybieram na spacer :)

Sort:  

Byznesmen się znalazł, sam sobie jeszcze upvote'uje :)

Ty na spacer nie poszedłeś, za to ja dopiero wróciłem ze spaceru z psem, strasznie upalnie. Gdy bym nie miał zwierzaków to nie wiem czy też w domu bym nie siedział dzisiaj. Powodzenia w rozwijaniu steem power, z botami nie eksperymentowałem za bardzo, jakoś do mnie nie przemawiają może szerzej podejdę do sprawy w przyszłości. Teraz doczytałem że się jednak wybierasz na spacer, miłego dnia!!!

Właśnie wyszedłem, pozdrowienia z lasu :)DSC_0954.JPG

Ładny las, u mnie trochę brzydszy.

A co ty sam siebie hejtujesz

Tak jak mówisz, grosz do grosza i tak dalej. Trzeba tylko tyle pakować w krypto, że jak stracisz nie będzie tragedii.

Dokładnie, trzeba "inwestować" w krypto z głową.

Dziękujemy za wsparcie :)

Nie ma sprawy, tym bardziej, że wkładacie sporo pracy :)

Bardzo dziękuję za wsparcie @steemit-polska - w związku z tym mam jednak małą uwagę :) Tym kontem zajmuję się ja, ale z niego w ogóle nie głosuję, a moc zdelegowana jest właśnie do mnie. Dlatego lepszym rozwiązaniem będzie zdelegowanie twoich 10 SP na jakiś inny projekt, na pewno w ten sposób to się nie zmarnuje. Dzięki za inicjatywę!

Dobrze wiedzieć, że się zajmujesz tym kontem. Widziałem też, że to konto oddelegowało komuś innemu ponad 300 SP.

Ciekawych inicjatyw tutaj nie brakuje, jest kilka osób, którym chciałbym trochę pomóc. Pozdrawiam :)

Nie ma sprawy :) Później planuję wspomóc innych opiekunów tagów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Przynajmniej teraz mam motywację i ruszyć du*sko i wziąć się tutaj do roboty :)

Miło widzieć takie podejście :)

Dziękuję, tylko że to jest kropla w morzu potrzeb.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57324.42
ETH 3010.01
USDT 1.00
SBD 2.36