You are viewing a single comment's thread from:

RE: Paraliż przysenny, halucynacje, DMT i astral

in #polish7 years ago

04:53 „Uczucie spadania podczas snu" ech, praktycznie zawsze, jak mam ostrą gorączkę (Ale taką naprawdę ostrą - 38,5 stopni na przykład) to co noc śni mi się, że spadam, a potem, dokładnie w momencie „walnięcia" się budzę i mimo, iż to był sen, to czuję w plerach i klatce piersiowej ból, jakbym serio o coś walnął. A w momencie wybudzenia to mnie wykrzywia w taki sposób...Nie wiem jak to dokładnie opisać, ale jeżeli ktokolwiek tutaj oglądał jakieś filmy sci-fi, tudzież horrory o opętaniach/porwaniach przez ufo - To ja przy takim zgięciu serio tak wyglądałem. Najgorsze w gorączce jest to, że takie skurcze występują praktycznie codziennie i ciało jest wycieńczone.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60970.82
ETH 2602.36
USDT 1.00
SBD 2.65