You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLive leaving Steem Blockchain for some random blockchain

in #polish6 years ago

Mi tam o coś innego biegało - Pracuję nad filmem animowanym (który być może będzie trwał więcej niż 30 minut - Ogólnie chciałem to dać na Dlive'a (może nie z zamiarem zarobku, ale po prostu archiwizacji i pewności, że jak raz tam wrzucę, to nawet moje praprawnuki będą mogły to znaleźć i zobaczyć), ale jak się przenoszą na inny blockchain i wyruchali Steemit, to chuj im w dupę.

Więc po prostu szukam alternatyw i myślę, że Minds jest może nie najbardziej idealną opcją (ten 30 limit, no ale ok, przyjmijmy, że to jest najmniejszy problem), ale jedyną bezpieczną na ten moment - Nie są na Blockchainie Steem, co od razu wyrzuca możliwość wyruchania Użytkowników jak to zrobiło DCunts (Chyba nigdy mi się nie znudzi wymyślanie inwektyw i odpowiednich wyzwisk na Dkurwę, znaczy się Dlive).
A nie słyszałem, by na Minds filmy wrzucone tydzień temu były wywalane.

Co do VidMe, to trzeba by znaleźć jego Twórców i przekonać ich do rezurekcji serwisu na Blockchainie Steem, bo jak na razie to VidMe jest kompletnie martwe, zamknęli stronę i teraz zajmują się jakimś Decentralized Appem do kolekcjonowania Sztuki. Ale jeżeli by się udało, to spoko. Jak na razie myślę, że najlepszym możliwym modelem jest używanie Vimma Stricte Do streamów, a Do przechowywania filmów (które nie są Politycznie Poprawne) używać Mindsa, z którego linki wrzucałoby się na steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62486.49
ETH 3015.74
USDT 1.00
SBD 3.93