Wyniki konkursu na zdjęcie Superpełni księżyca!

in #polish5 years ago (edited)

moon-2762111_1920.jpg

Czas na głosowanie minął w niedzielę i już pora na przedstawienie całemu światu zwycięzców konkursu na zdjęcie Superpełni księżyca.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim uczestnikom za udział w konkursie, dziękuję również osobom, które oddały głosy na najlepsze fotografie. Cieszę się, że konkurs miał tak pozytywny odzew i wiele osób zaangażowało się w głosowanie.

Dla przypomnienia, łączna pula nagród wyniosła 10 Steem, udział w konkursie wzięły następujące osoby:
@wojtczak.photo, @punia, @nieidealna.mama, @marekw, @grecki-bazar-ewy, @kylu12488 oraz @docbox.

Niestety tylko 3 osoby zostają nagrodzone i oto przed Wami zwycięzcy tak spontanicznego konkursu na najpiękniejsze zdjęcia pełni księżyca oraz punktacja (mam nadzieję, że się nie pomyliłem):

Miejsce pierwsze 🥇

@wojtczak.photo (28 punktów) - 5 Steem

HNWT6DgoBc14riaEeLCzGYopkqYBKxpGKqfNWfgr368M9UpKRyUs8hU1R1G8DU7iyTNgQsvTU1MEcsBpK8jqbKMRFyfz1zY25MNZdgbNucotSNW6qDpyee6cGKG.jpeg


Miejsce drugie 🥈

@docbox (24 punkty) - 3 Steem

JvFFVmatwWHRfvmtd53nmEJ94xpKydwmbSC5H5svBACH81bxEKJwwVGUdVuq2sAY4GDHmRJWAMb8u2rrLZxtCLk1JAcvoG1c3FgPuUwU6NRjYbv4K94HGLBoZv9iM3sNhkCerhEnPp.jpeg


Miejsce trzecie 🥉

@marekw (18 punktów) - 2 Steem

qjrE4yyfw5pEPvDbJDzhdNXM7mjt1tbr2kM3X28F6SraZkmZzrb5txY6xR92qY9e3n6uxrywCypS2mXApvcrg4DoZt9hS96HFiJryAFPXzDaJyPoshdCgSez.jpeg


Gratulacje dla zwycięzców!!!

Ale zaraz, zaraz to nie wszyscy zwycięzcy tego konkursu. W związku z tym, że 7 osób podjęło się wykonania zdjęć księżyca, pragnę poinformować, że każdy uczestnik, który nie znalazł się na podium tego zacnego konkursu, otrzymuje nagrodę pocieszenia w wysokości 1 Steem!

Mam nadzieję, że zmotywuje to Was jak i inne osoby do brania udziału w konkursach organizowanych na platformie Steem.

I to już wszystko na dziś. Sorki, że musieliście czekać na posty, ale ostatnio nie mam za bardzo czasu na pisanie.


Zdjęcie główne pochodzi z pixabay

Sort:  

Bardzo dziękuję @baro89 za inicjatywę stworzenia tego konkursu i za poświęcenie swojego cennego prywatnego czasu, oraz ukłon i podziękowania dla osób które na mnie głosowały. To tylko dzięki wam mogłem wejść na podium tego konkursu. Gratuluje @docbox oraz @marekw za super zdjęcia i za zajęcie podium. Dla mnie wszystkie osoby które wzięły udział w zabawie o i o których trzeba powiedzieć to : @nieidealna.mama, @punia, @kylu12488 oraz @grecki-bazar-ewy wasze zdjęcia które pokazaliście są super. Gratuluje wszystkim uczestnikom i do zobaczenia myślę że w następnym konkursie.

Zajęcie III miejsca w tym konkursie to dla mnie duże wyróżnienie. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy oddane na moje zdjęcia księżyca. Gratuluję @wojtczak.photo zajęcia I miejsca. Pozdrawiam wszystkich uczestników, głosujących a w szczególności organizatora konkursu @baro89.

Dziękuję 😉

Posted using Partiko Android

This post is supported by $1.68 @tipU upvote funded by @nieidealna.mama :)
@tipU voting service always profitable, instant upvotes | For investors.

Nie spodziewałem się że zajmę drugie miejsce w konkursie. Gratuluję organizatorom oraz uczestnikom.

Posted using Partiko Android

!tip 0.2 hide

Również gratuluję wszystkim uczestnikom, a szczególnie osobą które znalazły się na podium. Mi niestety nie było dane zrobić zdjęcia superpełni, bo mimo polowania na księżyc, on cały czas chował się za chmurami... :(

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63207.78
ETH 3068.52
USDT 1.00
SBD 3.87