You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- zakaz handlu

in #polish6 years ago

Lokale gastronomiczne są otwarte, więc i studenci mogą dorobić. Są różne branże, w których można znaleźć zatrudnienie i jak ktoś chce to znajdzie, nie musi to być sklep. Poza tym w tygodniu też można pracować.
Co do zmniejszenia etatu też się nie zgodzę. Pracownik przy pełnym wymiarze godzin bez pracujących niedziel i tak może mieć nadgodziny, bo zazwyczaj praca jest też w niedziele. Trzeba się cieszyć, że chociaż na spokojnie taki pracownik może zaplanować swój czas z rodziną. Dla przykładu moja mama pracowała przed zakazem czasami 14 dni pod rząd... to nie jest normalne, bo kiedy mogła odpocząć... a praca z ludźmi w sklepie czasami nie należy do najłatwiejszych.

Sort:  

Jak ktoś chce to znajdzie, to samo można powiedzieć o ludziach którzy pracują w sklepach, ze wcale nie musza tam pracować, mogą znaleźć prace gdzie indziej, gdzie nie pracuje się w weekendy. Znam sklepy, gdzie właśnie komuś został zmniejszony etat bo jednak potrzebnych jest o jeden dzień godzin mniej. Pracować 14dni pod rząd to tez myśle ze to nie jest normalne. Nieludzki pracodawca. Ja rozumiem ze dla kogoś ta zmiana może być dobra, sama tez w weekendy nie pracuje i zakupów tez w niedziele i tak nie robię. Po prostu tak mam ze nie lubię jak mi się ogranicza wolność wyboru i to mnie tak wkurza w tych zmianach. To samo jest zrobione z pokerem i hazardem, zastanawiam się co następne.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67