Jak zmieniło się #polish w 2018 roku i jak zmieniłem się ja.

in #polish5 years ago

Każdy z nas tutaj obecny, który już był aktywny w roku 2018 lub w tamtym roku dołączył do użytkowników platformy Steem, mógł zauważyć, że ten rok był pełen emocji, dram, flag oraz podziałów.

fire-and-water-2354583_1920.jpg

Wiele się działo. Sam dołączajac do #polish byłem zaskoczony pozytywną energią, jaka tutaj panowała. Zauważyłem, że wiele osób się wspiera, komentuje posty, wyraża swoje zdanie na dany temat. Sam również czytałem posty, komentowałem, oddawałem swoje głosy.

Z czasem zauważyłem, że pewne osoby lub posty wzbudzały skrajne emocje. Artykuły były flagowane, pod postem - kilkadziesiąt komentarzy, mniej lub bardziej dających tzw. "pstryczek w nos". Wtedy zauważyłem, że tu chyba wiele się dzieje.

Nie będę wymieniał tutaj tych afer, na pewno osoby, które interesują się tym, co dzieje się na #polish, wiedzą dokładnie co i kiedy się wydarzyło.

Jednak biorąc pod uwagę, że wiele działo się złego, równie wiele wydarzyło się dobrego.

Wsparcie dla #polish w tamtym roku bardzo dobrze się rozrosło. Zostali wybrani kuratorzy i opiekunowie tagów, którzy zarządzają głosami o wiele bardziej wartymi niż głos przeciętnego, polskiego użytkownika Steem. Dzięki temu treści, które widzimy na Steemie są coraz lepszej jakości, wiele osób pokochało to co robi na Steem i znalazło swoje hobby.

hand-1917895_1920.png

Platforma łączy ludzi, daje wolność wypowiedzi, tworzenia, a przy tym można zarobić parę groszy.

Po tych wszystkich aferach nastał spokój, ludzie zaczęli się jednać ze sobą, jest coraz mniej podziałów (choć oczywiście nadal one istnieją). Jednakże moim zdanie wszystko idzie w dobrym kierunku.

Wspomnę jeszcze o postach, które pojawiały się #polish, kiedy Steem był o wiele więcej wart.

Aby znaleźć fajny ciekawy wpis na #polish, trzeba było przedzierać się przez typowy spam. Przeglądając ten tag po 3 dniach zrezygnowałem i stwierdziłem, że będę obserwował i głosował na osoby, które już mam na swojej liście.

Wiem, że o wielu użytkownikach dowiedziałem się dopiero po czasie, w sumie jak Steem spadał już poniżej 1$. Wtedy zacząłem przeglądać tagi tematyczne i odkąd prowadzę @codziennik, przeglądam również #polish.

binoculars-1209011_1920.jpg

Póki co, tych postów nie jest za wiele, zostali Ci, co wierzą w platformę, chcą tworzyć posty i sprawia im to przyjemność. Wśród takich osób jestem też ja i naprawdę jestem z tego dumny.

Powstała fajna społeczność, która dzieli się swoimi emocjami, wiedzą, doświadczeniami, zdjęciami, filmami, informacjami ze świata i to jest wspaniałe.

Mam nadzieję, że rok 2019 będzie obfity w rozwój #polish, oby było jak najmniej afer i plagiatów. Na tym zyskają wszyscy użytkownicy platformy, a na pewno nasze #polish.

A jak ja się zmieniłem?

Przede wszystkim odkryłem w sobie chęć pisania, tworzenia, czytania, komentowania innych treści. Steem stał się dla mnie swoistym hobby, które daje mi możliwość wyrażania siebie.

Czuje jak się rozwijam, dowiaduję się nowych rzeczy i trochę skrobnąłem informacji odnośnie kryptowalut, o których wcześniej nie miałem bladego pojęcia.

Rok 2018 uważam za udany i mam nadzieję, że obecny będzie jeszcze lepszy. Trzymam kciuki za Was wszystkich oraz za siebie, abyśmy dalej robili na tej platformie to, co lubimy robić, co stało się dla nas prawdziwą pasją.


Przy okazji zapraszam wszystkich na Discorda Steemit-Polska. Jest tam wiele wspaniałych osób, ciekawe pokoje tematyczne. Co chwilę można poznać nowe osoby ze Steem, zarówno te nowe jak i użytkowników, którzy już nie tworzą (może znowu zaczną?)


Tekst powstał w ramach Tematów Tygodnia, inspirowany tematem nr 4 "Jak zmieniał się #polish / Steemit / Steem w 2018 roku?"

Sort:  

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, mmmmkkkk311, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Steemit wymiata ! Teraz tylko czekać aż system urośnie do 1$ :)

Posted using Partiko Android

$1? My tu wszyscy czekamy te te $8 ;)

Kto wie co się wydarzy 😁

Posted using Partiko Android

Mam nadzieję, że to kwestia czasu 😉

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28