Jak wymusić działanie aplikacji Actifit na systemie Android - krótki poradnik

in #polish5 years ago (edited)

Witajcie!

Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować krótki poradnik na temat wymuszenia działania aplikacji Actifit w tle, ponieważ nie zawsze podstawowa funkcja w ustawieniach aplikacji działa prawidłowo. W moim przypadku wymuszenie działania w tle w samej aplikacji nic nie dało i Actifit w ogóle nie naliczał mi kroków, kiedy ekran był wygaszony. Dlatego jeśli macie powyższy problem, te kilka kroków sprawi, że nie będziecie musieli się martwić o to czy aplikacja działa lub nie, bo z pewnością będzie śmigać na 100%

Krok pierwszy

Należy sprawdzić, czy na pewno w aplikacji mamy włączone agresywne wymuszenie działania w tle i przetestować czy aplikacja nalicza kroki. Jeśli przy wygaszonym ekranie aplikacja nie nalicza kroków, przechodzimy do kroku drugiego.

Screenshot_20190913_185734.jpg


Krok drugi

Należy wejść w Ustawienia naszego telefonu, później znaleźć zakładkę Aplikacje.

Screenshot_20190913_190416.jpg


Krok trzeci

Wyszukać aplikcję Actifit Fitness Tracker i w nią wejść.

Screenshot_20190913_190317.jpg


Następnie musimy wejść w Szczegóły dotyczące zużycia energii

Screenshot_20190913_190416.jpg


Krok czwarty

Tutaj musimy wyłączyć Alert dotyczący zużycia energii oraz wejść w Uruchamianie aplikacji.

Screenshot_20190913_190243.jpg

Krok piąty

Musimy zmienić tryb z automatycznego na ręczny, w tym celu wyłączamy tryb automatyczny i pojawiają nam się 3 opcje poniżej, które musimy zaznaczyć, by były włączone.

Screenshot_20190913_190125.jpg

Po wszystkim wciskamy przycisk OK i od teraz nasza aplikacja będzie działać poprawnie. Warto również przetestować, czy faktycznie działa. W razie jakichkolwiek problemów, można śmiało do mnie napisać np. na Discordzie😉

Polecam wszystkim korzystanie z aplikacji Actifit. Warto w swoich raportach dodać jakieś zdjęcie i krótko opisać swoją dzienną aktywność fizyczną. Nie trzeba biegać, jeździć na rowerze lub uprawiać innego sportu, aby móc korzystać z appki. Wystarczy również chodzić, co robimy tak naprawdę codziennie idąc nawet do pracy czy po bułki do sklepu.

Korzystając z aplikacji możecie również oprócz steemów zarabiać tokeny ze Steem-Engine, wystarczy odpowiednio targować. Z własnego doświadczenia wiem, że często więcej (w steemach) zarobi się tokenów typu sportstalk lub marlians niż na samym poście. Jest to dodatkowy zarobek, który przy obecnie niskim kursie Steem, daje dodatkowe korzyści!

To byłoby na tyle, w razie pytań lub wątpliwości możecie napisać komentarz lub bezpośrednio do mnie na Discordzie!

Sort:  

Bardzo ładnie jest to opisane. Kiedy na początku roku zmieniałem telefon i wprowadzali wersję 0.5.4 to miałem z tym problem, ale jeden z moderatorów na Discordzie Actifita @mcfarhat mi pomógł.

Ale czasami te ustawienia nie pomagają i aplikacja lubi się sama z siebie wyłączyć, albo telefon ją wyłącza gdy jest zbyt duże zużycie baterii. Dzisiaj tak miałem, jak wracałem z roboty. Zamiast 17k na koniec, będę miał 15k :D

PS: Naładuj sobie baterię, 21% toż to zbrodnia ;)

Ja sam do tego doszedłem, bo to, że ona nie działała, bardzo mnie zniechęciło. Myślę, że wiele osób ma bądź miało z tym problem, stąd ten post. U mnie appka się nie wyłącza, chyba, że sam coś zrobię, żeby się wyłączyła (czasem przypadkiem).

Koniec dnia to i bateria słaba 😋 zaraz będę lądował, bo zostało już tylko 10 % 😁

Posted using Partiko Android

Dobry poradnik! Dzięki!👊

Również dziękuję 😉

Posted using Partiko Android

Dzięki @baro89. Teraz i u mnie wszystko działa ok więc zaczynamy!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64275.79
ETH 3156.57
USDT 1.00
SBD 2.56