You are viewing a single comment's thread from:

RE: Każdy orze jak może? Jeden lepiej, drugi gorzej...

in #polish6 years ago

Akurat te nie były dzień wcześniej, ale akurat używałem w wydaniach innych też tagów np. pl-gry i też codziennik został podbity. Ostatni mój post na Codzienniku również był na pl-emocjonalnie, bo pisałem o zawieszeniu Codziennika i tam nie było żadnych postów, tylko moje odczucia.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Może mam złe podejście ale swoje odczucia powinieneś na swoim koncie uzewnętrzniać a nie na codzienniku, bo wtedy to nie codziennik a pamiętnik.

Będę udostępniał co chce i gdzie chcę. Na Codzienniku niedługo będzie zupełnie inny kontent i jakoś nie mam zamiaru zmieniać konta.

Posted using Partiko Android

O muzyce też pisałem w Codzienniku i również miałem głos od MK... Tak naprawdę dwoiłem się i troiłem, żeby pula tygodniowa była jak największa. Wliczone posty to ma Wizjer i nie wiem czy jest atrakcyjny.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65551.56
ETH 2659.92
USDT 1.00
SBD 2.89