You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dziś są twoje urodziny! - czyli mój rok na steem

in #polish5 years ago

Przeczytałem tytuł i nie wierzyłem, a jednak po przeczytaniu widzę, że to prawda😁

Miło się czyta takie teksty, szczególnie jak pokazują drogę od zera do blogera. To właśnie jest fajne w tej platformie, że Steem = Ludzie. Jest mała społeczność, która z czasem stanie się ogromną polską społecznością, do której ludzie tacy jak my będą dołączać, uczyć się jak pisać, tworzyć ciekawe inicjatywy i czerpać korzyści z tworzenia.

Gratuluję Ci tego dobrego roku na Steem i życzę dalszych ciekawych pomysłów i oczywiście ich realizacji z powodzeniem 😉

Posted using Partiko Android

Sort:  

No właśnie! To prawda. Nawet jakbym nie zarobił na tym ani grosza to nauczyłem się wielu nowych rzeczy i oczywiście miło spędziłem czas. Mam nadzieję, że nasza polska społeczność będzie rozwijała się coraz szybciej.

Dzięki za komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95