You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego Polacy nie chcą wracać do kraju?

in #polish6 years ago

Mogło się tak dziać w rodzinach, które dzięki wzrostowi płacy ojca mogły przekroczyć próg kryterium dochodowego (800 zł na osobę), powyżej którego traci się 500 zł wypłacane na pierwsze dziecko.

To z artykułu. Po co wprowadzono takie gówno jak "kryteria dochodowe", wiadomo, że każdy będzie kombinował, żeby się załapać na to, niż przekroczy o parę złotych i nie dostawać nic. Na zachodzie każdemu należą się pieniądze na dziecko i nie ma żadnych kryteriów dochodowych.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Nie rozumiem cię. Chcesz rozdawać kasę na lewo i prawo a bezrobotnym chcesz ograniczać zasiłki.

Jak na lewo i prawo? Mówię tylko o dzieciach i dodatku 500+

Bezrobotny jakby chciał to by pracował. Teraz jest inaczej niż jescze parę lat temu.

Posted using Partiko Android

A dlaczego nie chcą pracować?

To się ich zapytaj. Przykładowo ja miałem dość w pracy w Polsce wiecznego wyzysku za marne pieniądze i wyjechałem tam, gdzie mogę się rozwijać i zarabiać więcej. Czy to jest normalne, żeby pracownik prosił pracodawcę o umowę o pracę? Niektórzy mają gorzej, bo podpisują papier, który zwie się umową zlecenie podpisywaną co miesiąc. Dla mnie system jest nienormalny, dlatego ludzie kombinują jak robić żeby zrobić, ale żeby się nie narobić:p

Posted using Partiko Android

Więc mam dla ciebie dil.

Jutro zwalniam się z pracy a ty mi oddasz 50% swojego zysku netto na moją 4 dzieci :)

Nie rozumiem. Masz na 4 dzieci zbiór podatków w postaci 500+ a chcesz jeszcze więcej żeby nie pracować?

Posted using Partiko Android

No właśnie w tym sęk, że nie rozumiesz. Po co mam pracować skoro dostanę kasę od ciebie na dzieci :)

Łap
https://steemit.com/funny/@artemistau/b3cx0bhf

Ale marne 500 zł to kropla w morzu potrzeb. Nie wiem czy masz faktycznie dzieci, ale 500 zł to jest bardzo mało.

Posted using Partiko Android

Skecz obejrzę później, bo jestem w pracy. A tak ogólnie to ciesz się, że flag nie zlapałeś za opublikowanie skeczy, chyba, że miałeś zgodę TVP na publikację😋

Posted using Partiko Android

Nikt w Niemczech nie zwalnia się z powodu otrzymania kindergeld w wysokości 194 euro. Wręcz przeciwnie, matki po odbytym macierzyńskim wracają do pracy i oddają dziecko do przedszkola. Wiesz jaki jest problem z miejscem w przedszkolach mimo, że budowane są cały czas nowe? To świadczy o tym, że na zachodzie nikt nie ma z tym problemu oprócz Polaków w Polsce

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61812.63
ETH 2432.97
USDT 1.00
SBD 2.63