You are viewing a single comment's thread from:

RE: [cz.1] [PL] Czy da się podróżować tanio i zobaczyć wiele?

in #polish7 years ago

Trick z poleceniami booking ciekawy :) Będę musiał zapamiętać. Tak swoją drogą ile czasu potrzeba na zobaczenie Barcelony? Da się zobaczyć większość atrakcji w ciągu jakiegoś dłuższego (3-4dni) weekendu?

Sort:  

Jasne, da się - ja byłem na trzy dni. Udało mi się zobaczyć sporą część atrakcji - byłem wewnątrz Sagrada Familia, na meczu mojego ulubionego klubu piłkarskiego w Lidze Mistrzów. Najbardziej jednak polecam wyjazd na szczyt kolumny Kolumba - bardzo tania atrakcja (jak na Barcelonę), bo to koszt ok. 4 euro a wrażenia i fotki są świetne. Nie byłem tylko w Park Guell, ale akurat był w remoncie. Jeżeli masz budżet na wszystkie ważne atrakcje tego miasta, to myślę że 4 intensywne dni Ci wystarczą. Jako ciekawostkę dodam, że przez 3 dni w Barcelonie zrobiłem pieszo 92km (dane z mojej opaski). Dla mnie to były naprawdę intensywne dni - nie chciałem płacić zbyt wiele za komunikację miejską.

Oczywiście że się da. Ale i będąc tydzień nie sposób się nudzić bo miejsc do odwiedzenia jest mnóstwo . Jeśli chodzi o punkty widokowe to bunkry, park guell, wzgórze Montserrat.

Ja też chodziłem po Barcelonie głównie pieszo. Codziennie po około 20km pieszo przez tydzień. Świetne miasto

Na wzgórzu też byłem, tylko Park Guell mnie ominął. Myślę, że to nie moja ostatnia wizyta w Katalonii - tyle, że na następną zabiorę już drugą połówkę ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60690.86
ETH 2905.70
USDT 1.00
SBD 2.39