You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak wyglądają pierwsze dni pracy jako programista

in #polish6 years ago

IT jest dosyć charakterystycznym miejscem pracy:) Też robiłem w kilku branżach i mam porównanie również z moją dziewczyną z poza IT. W mojej obecnej pracy miałem spory mindfuck na początku (również junior, ale admin), bo na wejściu oczywiście ogarnięcie hardware/software/dostępy, ale jak zapytałem o szkolenie stanowiskowe to nie ma czasu na pierdoły, tu jest lista zadań i jedziesz. No ok, a jakaś dokumentacja do tego? What?! Na maila czasem nie ma czasu odpisać, a co dopiero o dokumentacji gadać:D Najważniejsze że, ludzie bardzo kontaktowi i nikt traktuje drugiej osoby jak natrętną muchę i wpólnymi siłami mozna tę sytuację łatwo opanoawać. A co wiedzy wpadnie po drodze to moje :)

Sort:  

To jest właśnie bardzo dobre, bo można się wiele po prostu nauczyć od drugiej osoby, a tak jak mówisz, co się nauczysz to twoje ; )

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57741.16
ETH 2947.53
USDT 1.00
SBD 3.69