Podsumowanie steemitowej zbiórki na rzecz The Bastiat Society Venezuela

in #polish7 years ago (edited)

Wczoraj otrzymałem wypłatę z obydwu postów (polskojęzycznego i anglojęzycznego), z których płynną część nagród obiecałem przekazać na rzecz The Bastiat Society Venezuela.

Dzięki Waszym głosom oraz udostępnieniom - tu szczególne podziękowania otrzymuje @lipszczak - udało się zebrać prawie 10 SBD w płynnych nagrodach. Polskojęzyczny post otrzymał wypłatę 7.157 SBD + 3.961 STEEM POWER, a anglojęzyczny 2.435 SBD + 1.349 STEEM POWER (można to sprawdzić tutaj). Łącznie dało to 9.592 SBD płynnych nagród. Dołożyłem od siebie bonus i przekazałem dyrektorowi instytutu, Leonardo Brito AKA @vidadiamante, okrągłe 15 SBD z przeznaczeniem na działalność The Bastiat Society Venezuela. Przelew widać w historii moich transferów.

Leonardo podziękował mi w mailu za wsparcie i zapowiedział, że za przekazane środki zakupią libertariańskie książki po hiszpańsku. Wcześniej w tym komentarzu wspomniał, że takie książki rozdają na spotkaniach organizowanych 3-4 razy w miesiącu.

Książki na ten cel można również przekazywać bezpośrednio - jeśli ktoś jest zainteresowany udzieleniem takiego wsparcia, może wysłać maila na adres [email protected] i zapytać o szczegóły. Leonardo napisał również w dzisiejszym mailu, że Caracas, w którym trwają protesty, przypomina teraz strefę wojny.

Trzymajmy kciuki za wolnościowe zmiany w Wenezueli.

Logo ze strony The Bastiat Society Venezuela

Zachęcam do śledzenia działalności The Bastiat Society Venezuela oraz do obserwowania i wspierania @vidadiamante na Steemicie. Zapraszam też do odwiedzania mojego profilu.

Click here for the English version of this post.

Moje inne wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by barcisz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

Masz jakieś informacje nt. Wenezueli? Dalej się tam napierdzielają?

Niestety, poza tym, co napisał Leonardo, wiele więcej nie wiem. Miałem akurat przeprowadzkę i sporo rzeczy na głowie i nie jestem z tym tematem na bieżąco.

i from vnezuela

Here's the English version of this post, if you're interested.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58981.78
ETH 2669.36
USDT 1.00
SBD 2.44