You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌴Survivor🌴 - najlepsze reality show świata! - z perspektywy gracza!

in #polish6 years ago

Wow, podziwiam. Kiedyś byłem strzelcem, miałem wtedy jakoś 16 lat, pojechaliśmy na weekend na obóz kondycyjno-dyscyplinarny taka szkoła przetrwania w pigułce, musztra, brak snu, ciężkie ćwiczenia, syreny alarmowe, gaz, krzyk. Na koniec widziałem dziwne rzeczy i słyszałem głosy, wróciłem do domu i przespałem 16 godzin na raz. Ale stałem się silniejszy i i do dziś mam dyplom.

Sort:  

Dokładnie! Takie doświadczenia bardzo wzmacniają psychikę :) Sama jestem po programie znacznie bardziej "stabilna emocjonalnie" i nie wyobrażam sobie, żeby teraz mnie coś błahego teraz złamało ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57111.61
ETH 2875.04
USDT 1.00
SBD 3.69