Sort:  

Mówiłem, ze wróci ;p

tydzien.JPG

Trzeba było się założyć za pieniądze :D

szkoda że nikt zakładów nie przyjmował

Większość by obstawiła krótki okres, a mało kto ustawiłby długi, więc zakłady takie mało opłacalne :<

za chwilę odejdzie...

No cóż. Nie będę aktywny tak jak dawniej. Bo moim zdaniem (to co powtarzam od dawna) musi się wiele zmienić w Steemie, np:

  • Muszą być debaty na każdy temat
  • Musi się zmienić system wyborca <-> Witness.
  • System musi być gruntownie przerobiony

Ale prawda jest taka, że to mrzonki. Dlatego powstaje Wise (i inne projekty) by naprawiać Steema oddolnie, bo odgórnie się nie da.

Masz sieć młodszą, federacyjną (cały wpis masz), która w krótszym czasie (ale niewiele) osiągnęła przy Steemie znaczny sukces. I teraz pytanie dlaczego? Ja osobiście chciałbym wiedzieć (punkt 1 - debata) dlaczego Fediverse osiąga sukcesy, których nie osiąga Steem.

Ale prawda jest taka, że odpowiedzi nie dostaniesz. Oczywiście możesz naprawiać system na własną rękę.

To trochę wydaje mi się, że jak z Open Source. Ludzie chcą się udzielać i dlatego tam się wszystko rozwija, bo uważają, że to ich. Że to dla nich. Steem to Steem, tyrasz na wielorybów.

Ciekawy temat. Może na jakieś tematy tygodnia

Napisałem wpis, ale wracać nie zamierzam :D Sorry, Steem nie jest dla mnie i być może nie jest dla ludzi :D

Cały czas tu jesteś albo na discordzie ;d

A co, z Discorda mam iść? :D
Jestem w wielu miejscach. Na Matrix (czyli zdecentralizowanym chat), a XMPP, nawet na GG.

System Steema jest średni. Steem Pałer, RC - nikt tego nie rozumie oprócz garstki nerdów. Możesz pisać kolejnego Hard Forka, który przerobi to

A co, z Discorda mam iść? :D

Ty mi powiedz bo już nic nie kumam ;d nikt nigdy nie kazał Ci nigdzie iść

Matrix to nie chat, to protokół. Riot to chat na Matriksie.

ćśśś :D

Skoro jesteś to jesteś i wcale nie odszedłeś :p

Posted using Partiko Android

O, krzywo przysięgły wrócił, złamał to co pisał post temu.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65