Ankh Morpork - Powrót zaginionego Graala? Ankh Morpork board game is back!?

in #polish7 years ago (edited)
-My own photo

Myślicie, że ostatnie dni są gorące dla krypto? Nic nie wiecie. 17 Stycznia 2018 roku zapisze się w historii jako dzień w którym jedna z najbardziej pożądanych gier planszowych ma szansę na powrót.  Eng translation coming soon (or use Google Translate)

O co chodzi? Świat Dysku: Ankh Morpork to ciesząca się uznaniem gra planszowa rozgrywająca się w tytułowym Świecie Dysku autorstwa Terrego Pratchetta. Problem w tym, że Autor umarł, a rodzina nie zgodziła się na przedłużenie licencji. W efekcie tego po wyczerpaniu nakładu cena poszybowała w górę osiągając cenę ~450 zł za używany egzemplarz. Oczywiście zachodnie wydania są jeszcze droższe. Do tego grę można znaleźć w tej cenie tylko od święta, sprawiając, ze w środowisku ma rangę białego kruka. 

Polacy znajdą sposób!

Dziś rano na facebook na grupie planszówkowej pojawił sie post proponujący kupno "części zamiennych" do gry czyli kart, instrukcji, planszy (!) itd. Były różne opcje w tym cały komplet za 120 zł (przypominam, że używany oryginał ponad 400). Post wywołał burze, a w komentarzach pojawiła się masa ludzi chcących zamówić grę.

Odpowiedź wydawcy:

Zapytałem czy można kupić taką grę, czy oni wiedzą i czy zrobią coś w tej sprawie?

Na razie się zbieramy z podłogi ze śmiechu




Milion pytań bez odpowiedzi

O co chodzi? Powrót, nie powrót? Klimat jak w oczekiwaniu na wynik bitwy pod Waterloo.

Zapytałem drukarnię, umywa ręce uważając, że oni tylko drukują.

Koledzy, po co te nerwy?

Około 19 wydawnictwo Phalax wrzuciło post z którego można wywnioskować, że Świat Dysku powraca. W rozmowie ujawnili, że organizacja zamówienia na podróbki przelała czarę goryczy i trzeba było spuścić powietrze.



Nie wiemy czy gra powróci w oryginalnej formie czy tylko mechanika zostanie przeniesiona na inne uniwersum. Jedno jest pewne, gdzieś będzie grane :)


Sort:  

Booooooooosko. Jak tylko się pokaże, lecę kupować. Dasz znać na Steemicie, jeśli wyjdzzie nowe Ankh-Morpork?

Aby skorzystać z opcji powiadomienia musisz wykupić konto Steemit Premium +

Jak bardzo na cenie Ci nie zależy to warto byłoby kupić teraz jak ceny spadają na łeb na szyję. Nie wiadomo czy będzie to ta sama gra czy tylko przeniesiona mechanika.

<drepcze zobaczyć ceny>
Dzięki!

Może zapisz się do naszego turnieju? Psst, są nagrody

W jakim turnieju? Coś przegapiłam?

Ehh, zerknij na mój blog, do soboty są zapisy ;)

No i przegapiłam... To znaczy miałam się zgłosić, ale coś mnie rozproszyło i zapomniałam. Przypomniałam sobie przed chwilą... Będzie powtórka?

Za tydzień ruszają zapisy na turniej w nową grę, tymczasem zapraszam na kanał chatu #gry-planszowe

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75