Szybkie spojrzenie na kryptowalutę #9 LitecoinsteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

litecoin.jpg

Dziś zwrócimy się w stronę brata Bitcoina - Litecoina. Moneta ta została stworzona, aby przeciwstawić się części problemów pierwszej kryptowaluty.

  • Czas powstawania bloku to 2min30s (Bitcoin 10min) co oznacza, że transakcje w przypadku Litecoina są szybsze i tańsze. Kosz transakcji wynosi około $0.12, a sama transakcja jest finalizowana po upływie około 20minut

  • Posiada własne oficjalne portefele (Litecoin core - telefon, Coinwallet - PC)

  • Poza Bitcoinem, w mining Litecoina zainwestowano najwięcej pieniędzy

  • Proof of Work (czyli w skrócie właśnie mining)

  • Litecoin wciąż posiada finansowanie projektu - większość górników zgodziła się na oddanie część nagród na dalszy rozwój monety

  • Technologia Litecoina jest jedną z najlepszych wśród kryptowalut "starej daty"

Przejdźmy do ceny:
chart.png

  • Date wyjścia na rynek 28.04.2013
  • Cena początkowa $4.30
  • Najniższa cena $1.20
  • Najwyższa cena $171.55
  • Obecna cena $163.01

Aspekt inwestycyjny

  • Litecoin w ostatnim czasie poleciał do góry, więc cena przez najbliższy czas raczej dużo nie wzrośnie, ale długoterminowo to na pewno jeden z ciekawszych projektów
  • Jest rozwijany do dziś, co oznacza, że w dalszym ciągu mogą pojawiać się wiadomości podbijające cenę
  • Jedna z kryptowalut znajdujących się w top10 - czyli takich, do których wpływa 90% NOWYCH pieniędzy - co powoli i stabilnie podbija cenę

Litecoin to przedstawiciel starej gwardii, który wciąż ma się dobrze i nigdzie się nie wybiera. A co Wy sądzicie o tym projekcie? Dajcie znać!

Sort:  

Fajne te Litecoin-y - jak i sporo innych crypto, jeden mały kłopocik - skąd na nie wziąć pieniądze? ;)

Heh, coś w tym jest :) połowa mojej wypłaty idzie prosto na giełdy, ale za pare lat mam zamiar kupić za te pieniądze mieszkanie - start życia bez kredytu to marzenie mojego pokolenia

I dobrze myślisz. Weźmiesz kredyt, kupujesz mieszkanie, męczysz się z 30 lat i do tego czasu aż noe spłacisz z prowizją dla banku to chata należy do banku. Ja to żałuję, że dwa lata temu porzuciłam pomysł by zainwestować w btc, teraz to tylko modlić się mi pozostało by szło w górę. A co do ltc to wkurzona jestem, chciałam dwa tygodnie temu zainwestować to mąż burczał i teraz znowu tylko się pociąć ;/ :D

Nie masz się co irytować okazjami - to jest giełda, okazje były, są i będą. Na dany moment podjęłaś najlepszą decyzję jaką mogłaś na podstawie informacji, które miałaś ;) Zamiast wkładać energię na to co mogłoby być dzisiaj, ten czas wpakuj w uczenie się o projektach, których cena może wybuchnąć jutro :D

Takich jak Steemit :)
Myślę ostatnio o dawaniu 50/50 przez dluższy czas, jak bym tak jechał od tych 4 tygodni co tu jestem, to bym miał z 400$ jak by dobrze poszło.
Wy zaznaczacie 50/50 czy 100%, jeśli nie tajemnica?

100% długoterminowo zwiększa wartość, 50/50 daje profity dużo szybciej. Teraz Steem wyskoczył do góry, wiec 50/50 bardziej się opłacało, ale tego przewidzieć się nie da ;) Ja wszystkie posty daję 100% i mam zamiar tak robić jeszcze przez kilka tygodni, a później już 50/50

Pozytywnie :)

PS: Jesteś na steemit czacie już?

Nie, nie miałem jeszcze okazji zawitać ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57797.87
ETH 3067.72
USDT 1.00
SBD 2.29