You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLACZEGO WARTO UPVOTOWAĆ NIE TYLKO META POSTY - oraz dlaczego największym atutem Steemita jest potencjał w przyciąganiu krypto-laików.

in #polish7 years ago

Hej hooo! Na steemit jestem jakoś od miesiąca i przeważnie (nie wiem dlaczego w sumie) jakoś unikam tagu #polish. Na początku patrzyłam na posty z tym tagiem i później miałam pomysł aby pisać w dwóch językach. Głównie pisze po angielsku swoje posty, żeby więcej ludzi mogło zobaczyć zawartość. Jednak jakoś zwątpiłam w ten pomysł, może dlatego, że nie widziałam pod nimi zbytnio odzewu w naszym języku. Po przeczytaniu waszego posta chyba zastanowię się jeszcze raz nad tym. :D Będziecie pierwszymi Polaczkami których zafollowuje! :D Miłego dnia! :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62574.15
ETH 3443.14
USDT 1.00
SBD 2.51